خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 17 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روابط عمومی‌ها از فریب افکار عمومی اجتناب کنند

مهر | استان‌ها | شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 18:29
تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی با اشاره به اهمیت فعالیت در روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها نباید و نمی‌توانند افکار عمومی را فریب دهند.
روابط،عمومي،جامعه،بهبودي،اطلاعاتي،اساس،توسعه،مديريت،اطلاعات

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‎شرقی، داود بهبودی امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: همچنان که جامعه دچار تغییر می‌شود چشم‌اندازها نیز تغییر می‌کنند و روابط عمومی بی تردید در نوک این تغییر قرار دارد.
وی افزود: قرار است روابط عمومی از همه ابزارهایش نظیر تکنولوژی، خلاقیت و ابزارهای ارتباطی استفاده کند تا جامعه و سازمان‌ها را برای آینده آماده کند.
وی افزود: امروز جامعه اطلاعاتی معنی و مفهوم گسترده‌ای یافته و جامعه‌ای است که در آن اندوخته‌ها نه بر اساس مالی، طبیعی و فیزیکی بلکه برخاسته از دانش و دانایی بشر و اطلاعاتی است که بر اساس آن پردازش می‌شود.
بهبودی تصریح کرد: توسعه منوط به اطلاعات و بهره‌مندی از آنها بوده و بر همین اساس فرایند تعیین کنندگی توسعه وابسته به خدمات اطلاعاتی در عرصه‌های مختلف است.
این اقتصاددان ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید اعتماد عمومی را که به مثابه یک سرمایه اجتماعی است تقویت کنند و در دیوار بی اعتمادی دولت و ملت رخنه ایجاد نمایند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‎شرقی با اشاره به تحولات پرشتاب جامعه جهانی از حیث تولید و تبادل اطلاعات گفت: روابط عمومی به شکل کنونی شانسی برای بقا ندارد، بنابراین بایستی پوست اندازی کرده و به استقبال آینده رود و تغییر را در آغوش بگیرد.
بهبودی با اشاره به نقش خطیر روابط عمومی‌ها در راهبری توسعه گفت: شاید امروز مهمترین مأموریت روابط عمومی‌ها ارائه تصویری صحیح از افکار عمومی به تصمیم گیران حوزه‌های اقتصاد، هنر، سیاست و فرهنگ است.