خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مقتدایی: حضور مردم در صحنه همواره خنثی کننده توطئه های دشمن بوده است- اخبار مجلس و دولت ایران - اخبار سیاسی تسنیم

تسنیم | سیاسی | دوشنبه، 04 مهر 1401 - 12:13
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این بار هم مردم با حضور به موقع در صحنه، توطئه دشمنان امنیت را خنثی کردند و اجازه ندادند که کشور توسط یک عده آشوب طلب دچار هرج و مرج شود.
كشور،امنيت،حضور،دشمنان،خارجي،زمان،ايران،مقتدايي،دستاويز

عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضور روز گذشته مردم در راستای حمایت از امنیت کشور، اظهار داشت: حضور مردم در حمایت از امنیت کشور مسبوق به سابقه است؛ در سال 88 و بعد از شرکت کردن بیش از 85 درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری یک پیام اقتدار از ایران به دنیا مخابره شد اما با کج اندیشی برخی از خواص این اقتدار تبدیل به نقطه ضعف شد و باعث شد کشور دچار تحریم های بی سابقه شود، اما در آن زمان نیز مردم با حضور به موقع در صحنه اجازه ندادند نقشه های دشمنان محقق شود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اکنون نیز ایران بعد از بی اثر کردن تحریم ها با قدرت در حال حرکت رو به جلو است؛ دشمنان از این موفقیت کشور خشمگین هستند و با دستاویز کردن موضوعات مختلف نظیر اتفاقی که برای خانم امینی پیش آمده به دنبال انتقام از ملت ایران هستند.
مقتدایی تصریح کرد: موضوع اصلی این اتفاقات هم منشا خارجی دارد و هم منشا داخلی؛ که برخی از افراد همچون خانم فائزه هاشمی و آقای تاجزاده که از زمان های پیش با دستاویز کردن حجاب قصد ماهی گیری از آب گل آلود داشتند استارت وقایع اخیر را از آن زمان زدند و باید این افراد پاسخگوی فجایع و خون های ریخته شده باشند.
وی در پایان تاکید کرد: این بار نیز مردم با حضور به موقع در صحنه، توطئه های دشمنان خارجی و داخلی را خنثی کردند و اجازه ندادند که کشور توسط یک عده آشوب طلب دچار هرج و مرج شود.
انتهای پیام/