خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هتک حرمت صهیونیست ها به مسجد الاقصی برای دومین روز متوالی- اخبار آسیای غربی - اخبار بین الملل تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | دوشنبه، 04 مهر 1401 - 12:12
تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی با حمایت نظامیان رژیم اسرائیل منجر به درگیری بین نظامیان و فلسطینیان معترض در این مسجد شد.
مسجد،الاقصي،نظاميان،فلسطيني،حمله،رژيم،اسرائيل

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ده‌ها شهرک نشین صهیونیست به بهانه سال نو عبری با حمایت شدید نظامیان رژیم اسرائیل برای دومین روز متوالی به صورت غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شدند.
نظامیان رژیم اسرائیل امروز به معتکفان در داخل این مکان اسلامی حمله کرده و آن‌ها را بیرون کرده‌اند.
صهیونیست‌ها همچنین مانع از ورود فلسطینیان زیر چهل سال به مسجد الاقصی می‌شوند.
نظامیان رژیم اسرائیل یک جوان فلسطینی را در این مسجد بازداشت و اقدام به استفاده از پهپاد برای نظارت و رصد مسجد الاقصی کرده‌اند.
حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به پیرمرد فلسطینی
نظامیان رژیم اسرائیل صبح امروز دوشنبه در دومین روز از ورودغیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی یک مرد مُسن فلسطینی را که در برابر این ورودغیرقانونی مقاومت می‌کردند، هُل دادند که بر اثر برخورد به زمین، از هوش رفت.
نظامیان اشغالگر صهیونیست همزمان با تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی، زنان معتکف فلسطینی را در این مسجد به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند.
زخمی شدن 3 فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی
هلال احمر فلسطین ساعتی بعد اعلام کرد که در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی، 3 فلسطینی در نزدیکی باب الاسباط زخمی شدند.
واکنش حماس به تعرض‌ها
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به تعرض‌ها و هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی طی بیانیه ‌ای اعلام کرد: «از نزدیک پیگیر شیوه رفتار اشغالگران صهونیست در مسجد الاقصی هستیم تا موضع مناسب را در قبال آن اتخاذ کنیم.»
انتهای پیام/