بانوان پالایش و پخش آبادان نبرد خوزستانی را بردند
مهر
|
استانها
|
جمعه، 18 شهریور 1401 - 16:53
اهواز- پالایش و پخش آبادان پیروز نبرد تیمهای خوزستان در مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاههای کشور شد.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست برنامه مسابقات سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاههای کشور در حالی برگزار شد که تیمهای ملی حفاری اهواز و پالایش و پخش آبادان ظهر امروز جمعه در اهواز در برابر یکدیگر صف آرایی کردند که شاگردان فروزان سلیمانی با حساب ۴ بر یک نتیجه را به میهمان خود واگذار کردند.
فرشته خسروی، سهیلا ملمولی، فاطمه رحمتی و راحله رفیعی گلزنان تیم پالایش و پخش آبادان بودند و سحر پاپی گل تیم ملی حفاری اهواز را به ثمر رساند.
فریبا کعبی به همراه نسیم کیانی مقدم، نسیمه علاف پور و مریم لازم سعیدی همگی از استان قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
ملی حفاری اهواز، پالایش و پخش آبادان، پیکان تهران، فرهان ملارد، مس رفسنجان، صنعت فجر شیراز، نصر فردیس و هیئت فوتبال نطنز تیمهای برگزار کننده نخستین دوره مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاههای کشور هستند.