نخستین رویداد جایزه ملی کیفیت خدمات فرودگاهی طراحی شد
راهبر معاونت برنامه ریزی شرکت فرودگاهها گفت: بومیسازی تجربه جهانی معرفی برترین فرودگاهها براساس شاخص های تعیین شده توسط ACI درراستای دستور وزیر راه وشهرسازی برای ارتقای خدمات اجرایی می شود.

راهبر معاونت برنامه ریزی شرکت فرودگاهها مطرح کرد؛
هادی یوسف پورآذری گفت: نخستین رویداد جایزه ملی کیفیت خدمات صنعت فرودگاهی ایران برای نخستین بار توسط معاونت برنامهریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اجرا میشود.
به گفته راهبر معاونت برنامهریزی و نظارت شرکت فرودگاهها این معاونت با بهرهگیری از الگوهای بینالمللی و براساس شاخصهای تعیین شده توسط ACI، اقدام به طراحی نخستین رویداد جایزه ملی کیفیت خدمات فرودگاهی ایران کرده است.
او می گوید: موسسات و نهادهای بینالمللی فعال در حوزه صنعت فرودگاهی با هدف ایجاد رقابت مثبت و انگیزه در بین فرودگاهها برای کمک به بهبود تجربه مسافران، خدمت رسانی بهتر به مردم و نیز رشد و ارتقاء صنعت فرودگاهی، اقدام به برگزاری جایزه جهانی کیفیت خدمات کرده اند و هرساله براساس شاخصهای کلیدی عملکرد، فرودگاههای برتر را در حوزههای مختلف معرفی میکنند.
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران می گوید: امروزه باتوجه به گسترش فعالیت سازمانها و نهادهای خدماتی ارائه خدمات با کیفیت بهتر به جامعه هدف و مخاطبان از اهمیت ویژهای برخوردار است .
او گفت: فرودگاهها در تمام کشورها به عنوان موتور محرک توسعه اقتصادی، برای افزایش تعامل با شرکتی تجاری، ارتقای امکانات خود و نیز اطمینان از بهترین تجربه مسافران و ایجاد رضایت حداکثری مراجعه کنندگان به فرودگاهها تلاش میکنند.