معطلی یک ساعته در صف انتظار پشتیبانی دیجی کالا+فیلم
برخی از مردم طبق تماسهای شهروندان به باشگاه خبرنگاران از عدم جواب دهی یا ساعتها پشت خط ماندن تلفن دیجیکالا

امروزه به دلیل گسترش فضای آنلاین و در دسترس بودن اینترنت، سهولت و آسانی خرید از این طریق موردتوجه همگان قرار گرفته است.
همچنین کسب اعتماد و وفاداری مشتری از دیگر چالشهای مهم در راه اندازی فروشگاههای اینترنتی است.
جلب اعتماد مشتری در فضای مجازی و کسبوکارهای مبتنی بر تجارت الکترونیک زمان بر، اما باید بدانیم که احتمال فروش مجدد به مشتریان فعلی بسیار بیشتر از احتمال فروش به مشتریان جدید است.
همچنین جذب مشتری جدید نسبت به حفظ مشتری قبلی هزینه زیادی در بر دارد.
شرکت دیجی کالا شرایطی به نام دیجی پی برای خرید اقساطی راه اندازی کرده است.
طبق تماسهای شهروندان به باشگاه خبرنگاران از عدم جواب دهی یا ساعتها پشت خط ماندن تلفن دیجی کالا معترض بودند، گفتند: من از ساعت ۱۰ صبح با قسمت دیجی پی دیجی کالا تماس گرفتم که ۵۰ نفر در صف انتظار بودند و وقتی هم نوبتم شد به کاربر مربوطه وصل نشدم مجدد قطع شد.
کسب و کار
عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی این را هم گفت:شرکت دیجی کالا یکی از بزرگترین شرکتهای اینترنتی اقلام و کالاهای اساسی است که به همین دلیل ممکن است به علت بالا تماسها، مشتریان یا هموطنان ما پشت خط منتظر بمانند.
اگر اپلیکیشن خاصی به دلایل مختلفی به نحوه مطلوب خدمات رسانی نکند می توان آن را پیگیری و یا شکایت کرد.
به گفته او، شرکت دیجی کالا با توجه به اینکه درصد بالایی از مشتریان خود را دارد باید خطوط تلفن خود را افزایش دهد تا شاهد این دسته از مشکلات نباشیم.
باشگاه خبرنگاران این موضوع را از شرکت دیجی کالا پیگیری کرد، ولی کسی حاضر به پاسخگویی نبود، ما منتظر پاسخ هستیم.