سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعضای کارگروه پشتیبانی و نظارت بر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران منصوب شدند

فارس | دانش و فناوری | شنبه، 05 شهریور 1401 - 14:31
اعضا و دبیر کارگروه پشتیبانی و نظارت بر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران منصوب شدند.
دانشگاه،علمي،تهران،دانشجويي،نظارت،كارگروه،پشتيباني

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، محمدرضا اخضریان کاشانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران را به عنوان عضو و دبیر کارگروه پشتیبانی و نظارت بر انجمن‌های علمی دانشجویی و محمد میره‌ای مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران،محمدرضا نقوی مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت پژوهشی،سید احمد مدنی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه، سعید فرزانه استادیار دانشکده مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی دانشکدگان فنی،امید زهتاب‌ور استادیار دانشکده دامپزشکی، محمد قوشچیان دبیر دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و مهدی نریمانی دبیر انجمن علمی دانشجویی مطالعات منطقه‌ای دانشکده حقوق و علوم سیاسی را به عنوان عضو کارگروه پشتیبانی و نظارت بر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران منصوب کرد.
اعضای کارگروه پشتیبانی و نظارت بر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران بر اساس ماده ۳۴ آئین‌نامه انجمن‌های علمی دانشجویی و به پیشنهاد معاون فرهنگی دانشگاه تهران منصوب می‌شوند.
رئیس دانشگاه تهران در احکام انتصاب اعضای جدید کارگروه پشتیبانی و نظارت بر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران بر حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ، اخلاق، روحیه و بنیه علمی دانشجویان مستعد و توانمند و فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های جمعی علمی ایشان بر اساس خط مشی دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی تاکید کرده است.
انتهای‌پیام/