سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کاهش بروکراسی و حذف موازی کاری شرط رشد تولید در قشم

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 شهریور 1401 - 20:52
قشم - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بروکراسی پیچیده، تعدد ضوابط و موازی کاری دستگاه ها در منطقه آزاد قشم موجب برخی چالش ها شده که برای رشد تولید باید این موارد حذف و اصلاح شود.
آزاد،مناطق،قشم،بهبود،منطقه،كشور،فتح

به گزارش خبرنگار مهر، افشار فتح الهی عصر سه شنبه در نشست با معاون دادستان کل کشور، اظهار داشت: مناطق آزاد در تمامی کشورهای دنیا تبدیل به یک مرکز برای رونق صادرات و بهبود وضعیت اقتصاد شده اند، اما شرایط مناطق آزاد ایران متفاوت است.
وی ادامه داد: نبود بسیاری از زیرساخت از ابتدای تشکیل مناطق آزاد در کشور موجب شده تا این مناطق با وجود تمام اقدامات نتوانند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت اجرای ماده ۶۵ قانون احکام دائمی برنامه های بودجه کشور، افزود: برای رشد تولید در منطقه آزاد قشم باید برای حذف بروکراسی های پیچیده، تعدد ضوابط و موازی کاری دستگاه ها، اقدام کرد.
به گفته فتح الهی؛خوشبختانه در دولت مردمی آیت الله رییسی همکاری خوبی میان سازمان منطقه آزاد قشم و دستگاه قضایی در شهرستان و استان ایجاد شده که می تواند زمینه ساز بهبود خدمت رسانی به مردم باشد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح های زیرساختی و اقدامات صورت گرفته جهت بهبود وضعیت تولید و اقتصاد در جزیره شاهد افزایش کیفیت زندگی جزیره نشینان باشیم.