خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 21 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۸۰۶ هزار معلم مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند

مهر | اجتماعی و حوادث | شنبه، 22 مرداد 1401 - 17:18
وزیر آموزش و پرورش گفت: حفظ شأن و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است.
معلمان،پرورش،آموزش،دولت،نوري،رتبه،اجرايي،اشاره،كربلا،راستاي

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری در سفر به استان کرمان و در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب با اشاره به تأیید آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گفت: ۸۰۶ هزار معلم به صورت جهادی و انقلابی رتبه بندی می‌شوند.
وی در این نشست ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت زینب سلام الله علیه و آله گفت: حضرت زینب پرچمدار قیام کربلا بود و اگر ایشان نبود کربلا در کربلا می‌ماند.
نوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود دولت مردمی وارد حکمرانی جدیدی شده و ارتباط با مردم به خوبی در این دولت به عنوان یک عنصر مؤثر ایجاد شد؛ گفت: امام خمینی (ره) برای مردم نقش مؤثری قائل بود؛ این دولت هم برای مردم، در بین مردم و در راستای حل مشکلات مردم شکل گرفته و حضور در بین مردم را افتخار خود می‌داند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حفظ شأن و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: نقل و انتقال بیش یکهزار فرهنگی در استان کرمان در راستای احترام به معلمان و رسیدگی مطالبات آنها است.
نوری با اشاره به آغاز اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: این طرح با هدف ارتقا جایگاه معلم و صلاحیت معلمی و افزایش رضایت شغلی معلمان در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می‌شود.
عضو کابینه دولت مردمی با بیان اینکه به عنوان خادم همکاران فرهنگی و دانش آموزان در آموزش و پرورش مسئول هستیم، بیان کرد: آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تأیید شده و به صورت جهادی و انقلابی برای بیش از ۸۰۶ هزار فرهنگی اجرایی می‌شود.
نوری با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر کشاورزی و معدنی شهرستان فاریاب گفت: باید با استفاده از فناوری نوین و مدیریت منابع در راستای رفع محرومیت‌ها و افزایش تولید تلاش کنیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت‌های بی نظیر کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی، نظامی و..
گفت: مسیر هر توسعه و پیشرفتی از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت می‌گذرد.