خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 01 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کیوانی: رسانه ای شدن تنیس روی میز بانوان باعث حمایت مالی بیشتر می شود/ دغدغه شناسایی استعدادها را داریم- اخبار رشته های ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

تسنیم | ورزشی | چهارشنبه، 19 مرداد 1401 - 14:53
نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: یکی از دغدغه های من در بخش استعدادیابی است و باید خانواده هایی که بازیکنان مستعد دارند، شناسایی شوند.
بانوان،تنيس،ميز،ليگ،كيواني،شهسواري،اسپانسر،آقايان

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با برنامه «باشگاه بانوان» در خصوص حریفان و عملکرد بانوان ملی‌پوش ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: برد شیرین شهسواری را تبریک می‌گویم.
البته ما به مدال طلا فکر می‌کردیم.
نفر هفدهم رنکینگ جهان از تیم ترکیه حضور ندارد و این موضوع کار ما را راحت تر می‌کند.
شرایط مهیا است که بچه‌ها بهترین نتایج را کسب کنند.
وی عنوان کرد: البته با این بردها نباید مغرور شد و باید خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم که کشورهای جنوب شرق آسیا حرف بسیاری دارند.
نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد لیگ برتر گفت: لیگ تنیس روی میز از نیمه دوم سال لیگ شروع می‌شود.
امیدوارم عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.
در بخش آقایان مسابقات باشگاه‌های در آسیا داریم و امیدوارم در بخش بانوان نیز این مسابقات راه‌اندازی شود.
کیوانی خاطرنشان کرد: رسانه‌ای شدن تنیس روی میز بانوان باعث حمایت مالی بیشتر می‌شود.
تفاوت زیادی بین قراردادهای بانوان و آقایان وجود داشته و برابری جنسیتی وجود ندارد.
البته در همه دنیا اینگونه است.
اسپانسر دوست دارد دیده شود، ولی در بخش بانوان حتی تماشاچی هم وجود ندارد و همین موضوع خطر و تهدید بزرگی است و باید تغییراتی در این زمینه حاصل شود.
وی در پایان درباره شنیده نشدن نام جدید بعد از ندا شهسواری گفت: یکی از دغدغه‌های من در بخش استعدادیابی است.
باید خانواده‌ها شناسایی شوند.
رشته تنیس روی میز بسیار هزینه‌بر است و خانواده‌ها باید سرمایه‌گذاری کنند.
وقتی به رده‌های سنی بالاتر می‌رسند، اسپانسر ترجیح می‌دهد در بخش مردان سرمایه‌گذاری کند که بیشتر دیده می‌شود.
انتهای پیام/