خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پایان خوش کمپ کره برای ملی پوش سابق دوچرخه سواری

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | دوشنبه، 17 مرداد 1401 - 20:53
عادله نوری از ملی پوشان اسبق بانوان کشورمان مدرک مربیگری بین المللی دوچرخه سواری را در دو سطح یک و دو با موفقیت گذراند.
كشورمان،مربي،ورزشكار

پس از مدت‌ها و با تلاش بسیار روابط بین الملل فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان کمپ جهانی کره از کشورمان جهت اعزام یک مربی و یک ورزشکار در بخش بانوان دعوت کرد و با تصمیم فدراسیون کشورمان، خانم عادله نوری از ملی پوشان اسبق بانوان کشورمان به عنوان مربی به همراه خانم ساناز ایرانمنش به عنوان ورزشکار راهی کره جنوبی شدند.
در پایان این دوره مربی کشورمان موفق شد با تلاش بسیار مدرک مربیگری بین المللی دوچرخه سواری را در دو سطح یک و دو با موفقیت بگذراند.