خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۱۳ شهرستان کرمان قرمز شد/ رنگ آبی حذف شد

مهر | استان‌ها | جمعه، 31 تیر 1401 - 22:53
کرمان _ طبق آخرین نقشه کرونایی کرمان ۱۳ شهرستان استان قرمز شد این در حالیست که رعایت پروتکل ها در شرایط نامناسب است.
كرمان،قرمز،بافت،وضعيت،استان

به گزارش خبرنگار مهر، مطابق آخرین نقشه کرونایی استان کرمان که روز جمعه منتشر شد ۱۳ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند.
شهرستان‌های قرمز شامل، کرمان، بم، جیرفت، سیرجان، بافت، کوهبنان، زرند، شهربابک، بافت، رابر، عنبرآباد، منوجان، قلعه گنج است.
همچنین رودبار، کهنوج، راور و ارزوئیه نارنجی هستند و انار، رفسنجان، فهرج، ریگان، نرمایشر و فاریاب زرد هستند.
۱۸۱ کرمانی هم اکنون بستری هستند و ۳ نفر نیز طی ۲۴ ساعت اخیر فوت کرده اند.
با وجود وضعیت موجود اما پروتکل‌های بهداشتی در کمترین میزان قرار دارد و تجمعات، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها بدون رعایت نکاتی مانند استفاده از ماسک در حال انجام است.