خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 25 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مغفول ماندن برند شهر خلاق خوراک شناسی در رسانه های گیلان

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 26 تیر 1401 - 12:42
رشت- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مغفول ماندن برند شهر خلاق خوراک شناسی در رسانه های استان گفت: رسانه نقش هدایت گری و جهت دهی به افکار را دارد.
گيلان،فرهنگي،معرفي،فرهنگ،اشاره،جايگاه،نقش،اجتماعي

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی ظهر یکشنبه در همایش نقش رسانه در توسعه برند سازی شهر خلاق رشت اظهار کرد: رسانه نقش اساسی و اثرگذاری در هدایت گری و جهت دهی افکار عمومی دارد.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه رویدادهای فرهنگی و اجتماعی افزود: فاتحان رویدادها باید از حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر گفت: تلاش می‌کنیم جایگاه واقعی فرهنگ و هنر گیلان را احیا کنیم و تحقق این امر مستلزم همکاری و حمایت رسانه‌ها است.
ثقتی با اشاره به نامگذاری رشت به عنوان شهر خلاق خوراک بیان کرد: در برند سازی این عنوان بین المللی اقدام رسانه‌ای صورت نگرفته و نیاز است در معرفی آن تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی با تاکید بر معرفی مفاخر و هویت فرهنگی و اجتماعی گیلان افزود: سرمایه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی گیلان باید معرفی شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها رسالت سیاست گذاری و جهت دهی افکار عمومی دارند، گفت: رسانه‌های گیلان همیشه پای کار انقلاب بودند و در عین مطالبه گری و احصاء مشکلات، به تبیین و معرفی مفاخر فرهنگی و مذهبی می‌پردازند.
ثقتی با اشاره به اینکه رسانه‌ها تریبون‌های اثرگذار شهرهای کمتر توسعه یافته هستند، تصریح کرد: نقش و مسئولیت رسانه‌های محلی به مراتب سنگین‌تر از دیگر رسانه‌ها است.
وی از برگزاری اولین جشنواره هفته فرهنگ و هنر در آستانه اشرفیه خبر داد و اضافه کرد: گیلان سال‌ها مجری برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و مذهبی بوده و باید این جایگاه را دوباره به استان برگردانیم.