رشد ۱۷ درصدی میزان رضایتمندی به بیمارستان نورافشار
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از افزایش میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان خبر داد و گفت: در سه ماهه اول سال رشد ۱۷ درصدی میزان رضایتمندی مراجعان را به بیمارستان داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مهدی فرنقی زاد با اعلام این خبر گفت: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ابتدای امسال علاوه بر رعایت کلیه استانداردهای ارتقا سلامت بیمار و با افزایش کیفیت ارائه خدمات و رعایت هرچه بیشترحقوق بیماران و مراجعان موجب افزایش رضایتمندی در بین بیماران شده است.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به شیوهی ارزیابی کمی و کیفی بیمارستان از میزان رضایتمندی بیماران افزود: در دوسال اخیر به منظور دسترسی سهل و آسان و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه پرسشنامههایی به صورت آنلاین با هدف رضایت سنجی از خدمات بیمارستان در اختیار بیماران و مراجعان قرار گرفته است.
وی در ادامه به بررسی نتایج این نظرسنجیها اشاره کرد و افزود: سطح رضایتمندی بیماران و مراجعان در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۰ روند افزایشی داشته است و با رشد ۱۷ درصدی از ۶۰ درصد به ۷۷ درصد رسیده است.
فرنقی زاد در پایان با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی نورافشار یکی از قابل اعتماد ترین مراکز درمانی، تشخیصی و توانبخشی در سطح کشور است، گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور با نگاهی چند رشتهای و با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی به ارزیابی، تشخیص، درمان و بازتوانی مشکلات بیماران میپردازد.