آتشسوزی دپوی ضایعات در کرج/اطفای حریق بعد از ۶ ساعت
مهر
|
استانها
|
جمعه، 17 تیر 1401 - 14:54
البرز - رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با تلاش آتش نشانان حریق دپوی ضایعات، پس از ۶ ساعت مهار و اطفا شد.
محمد جمشیدی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ساعت ۰۸:۰۸ دقیقه از حریق دپوی ضایعات در اتوبان کرج تهران مقابل ترمینال شهید کلانتری مطلع شدیم که پس از شش ساعت با تلاش آتش نشانان کاملاً حریق مهار و اطفا شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برای اطفای این حریق ۱۴ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و پنج دستگاه خودروی امدادی از ایستگاههای ۱۱۹،۱۱۱،۱۰۴،۱۰۲،۱۰۱ به محل حادثه اعزام شدند.