تمدید قرارداد حسینی و آذرباد با مس رفسنجان- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم
تسنیم
|
ورزشی
|
پنجشنبه، 16 تیر 1401 - 15:30
دو هافبک مس رفسنجان قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه مس رفسنجان از تمدید یک ساله قراردادهای محسن آذرباد و سید مهدی حسینی با این باشگاه خبر داد.
این بازیکن که یک سال دیگر با مس قرارداد داشتند، مطابق قراردادهای جدید خود تا پایان فصل 1403-1402 در جمع نارنجیپوشان خواهند بود.
انتهای پیام/