خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تخریب و توهین ها در فضای مجازی آفت وحدت و انسجام ملی شده است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 08 تیر 1401 - 00:41
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلانی استان تهران: تخریب ها و توهین ها در فضای مجازی آفت وحدت و انسجام ملی شده است.
بهشتي،نظام،اسلامي،محمودي،مجازي،تخريب،شهيد،فضاي،انقلاب،لعن،دش ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامی داشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در روستای احمد آباد ورامین برگزار شد گفت: در سال ۶۰ جریان لیبرال و وابسته به غرب آنقدر شهید بهشتی را تخریب کردند و شایعه پخش کردند که حتی برخی بسیجیان بر علیه ایشان موضع می‌گرفتند و مانند زمان امیرالمؤمنین علیه السلام که در شام بر اثر تبلیغات مسموم معاویه ایشان را لعن می‌کردند این شخصیت بزرگواری را لعن و نفرین می‌کردند.
وی افزود: سم پاشی و تخریب‌ها در تاریخ انقلاب از همان ابتدا بر علیه چهره‌های انقلاب و یاران امام خمینی آغاز شد و امام راحل در مورد شهید بهشتی فرمودند: که مظلومیت شهید بهشتی هر انسانی را متأثر می‌کند.
محمودی با اشاره به پیام و درس عبرت گرفتن از رخدادهای دهه شصت گفت: در زمان فعلی هم دشمنان و در رأس آنها منافقین تولید کننده پیام‌های مخرب و دروغ بر علیه ایران و شخصیت‌های ارشد نظام هستند که لازم است در این رابطه هوشیار باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: برخی رسانه‌ها که از خارج از کشور مواجب گیر شده اند اکنون روی به تخریب به دولت انقلابی و برخاسته از متن مردم آورده است و بدانیم ابزار تبلیغی دشمن بسیار قوی است و هجمه اعتقادی و بدبینی علیه ارکان نظام را برای جوانان به وجود آورده اند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به اینکه دشمن اعتقاد ایرانیان را هدف قرار داده است و اظهار داشت: امروز باید خیلی دقت کنیم که جبهه حق کجاست و صاحبان قلم و اندیشه باید به اصول مبانی و حقانیت انقلاب اسلامی را بیان کنند تا تشخیص حق و باطل برای نسل جوان آسان شود.
وی افزود: دشمنان ما هر زمانی که ناتوان شدند و نتوانستند به نظام اسلامی ضربه‌ای بزند روی به ترور دانشمندان، شخصیت‌ها و مردم عادی آوردند و خون‌های امثال شهیدان بهشتی رسوا کننده جریان‌های مختلف معاند می‌باشد.
محمودی با تقدیر از خدمات ریاست جمهوری و دولت گفت: خیلی‌ها موفقیت نظام اسلامی را نمی‌خواهند و باید دولتمردان مانند شخص ریاست جمهوری در میان مردم باشند تا حاشیه‌های مختلف کم گردد و هم مشکلات مردم حل شود و همه مسئولین بدانند که امروز روز بازی‌های سیاسی نیست و در عمل باید اثبات شود که مسئولین با مردم هستند
وی در پایان تخریب‌ها و توهین‌ها در فضای مجازی را آفت وحدت و انسجام ملی دانست و تصریح کرد: چرا عده‌ای در فضای مجازی روی به تخریب هدف دار بر علیه خدمتگزاران مردم می‌کنند و در این خصوص باید سران قوه این فضای مجازی که رها و بی در و پیکر است را با قانون محکم سر و سامان دهند.