سام درخشانی وارد «مانش» شد/ معرفی بازیگران نمایش کیومرث مرادی
مهر
|
فرهنگی و هنری
|
دوشنبه، 06 تیر 1401 - 14:41
مهدیحسینینیا، نازنین کریمی و سام درخشانی به «مانش» کیومرث مرادی پیوستند
به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث مرادی تئاتر جدید خود با نام «مانش» را با ترکیبی متفاوت متشکل از مهدی حسینینیا، نازنین کریمی و سام درخشانی روی صحنه میبرد.
مرادی برای نخستین بار با این بازیگران همکاری میکند تا با ترکیبی متفاوت تازهترین اثر خود را برای اجرا آماده کند.
تئاتر«مانش» بر اساس نمایشنامه «اهالی کاله» نوشته پیام لاریان برای اجرا آماده شده و قرار است از نیمه تیر در پردیس تئاتر«شهرزاد» روی صحنه برود.