خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 12 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سازمان تبلیغات اسلامی میدان دار دفاع رسانه ای وتبلیغی باشد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 01 تیر 1401 - 10:24
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان باید میدان دار و صحنه گردان در دفاع رسانه ای و تبلیغی باشد.
تبليغات،اسلامي،تبليغاتي،جنگ،سازمان،ساري،مازندران،دشمن

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت تبلیغات، توجه به آن را ضروری دانست و گفت: امروز جهان در حال جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای با ما است و قصد تحریف انقلاب و شخصیت‌های شاخص را دارد.
وی گفت: دشمن می‌خواهد خدمات و زحمات انقلاب را در چله اول مغفول، منسی و مسکوت کند و تلاش دارد پیشرفت را بایکوت و ضعف‌ها را سیاه نمایی کند.
وی با اظهار اینکه دشمنان توان جنگ نظام و سیاسی با ما را ندارند، گفت: آنها شبانه روز در حال بمباران و تبلیغاتی علیه ما هستند و در این فضا باید نهادهای فرهنگی تبلیغی حرف اول را بزنند.
امام جمعه ساری با اظهار اینکه مسئولان باید در این میدان رزم تبلیغاتی، به تبلیغات اسلامی و نیروهایش توجه کافی داشته باشند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید میدان دار و صحنه گردان دفاع رسانه‌ای باشد.
وی تجهیز به سلاح‌های مدرن رسانه‌ای با جنگ تبلیغاتی دشمن را الزامی دانست و گفت: به نظر می‌رسد که سازمان تبلیغات از یک مظلومیتی برخوردار است و موقع امکانات و بودجه به آن توجه‌ای نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار بیان و انعکاس عملکرد و دستاوردهای سازمان تبلیغات اسلامی شد و گفت: باید در زمینه بهره گیری از ظرفیت‌های جوانان و هنر برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
امام جمعه ساری تصریح کرد: تبلیغات با تبیینات اسلامی متفاوت است و به روز، مجهز بودن، سواد و بصیرت رسانه‌ای، آشنایی با فضای مجازی و ذهنیت مخاطبان امری مهم به شمار می‌رود.