خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گزارش تسنیم از مصائب پروژه 432 واحدی مسکن ‌دژچنار ‌ملایر/ تخلف پشت تخلف/ به نام مردم به کام سرمایه‌داران + فیلم- اخبار همدان - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 02 خرداد 1401 - 07:31
گروه استان‌ها ـ پروژه ساخت 432 واحد مسکن در دژ‌چنار ‌ملایر که قرارد بود روزی به عنوان سرپناهی برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه باشد ‌این روزها تبدیل به دردسری بزرگ برای صاحبان شده است.
تسنيم،واحدها،پروژه،اقشار،صاحبان،واحد،پرداخت،98

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پروژه ساخت 432 واحد مسکن در دز چنار شهرستان ملایر که قرارد بود روزی به عنوان سرپناهی برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه باشد و دغدغه مسکن آن‌ها را حل کند تا با خیالی راحت روزگار را سپری کنند، این روزها تبدیل به دردسری بزرگ برای صاحبان شده است.
صاحبان این واحدها با وجود اینکه پول واحد مورد نظر را خود را پرداخت کرده و در سال 98، خانه خود را تحویل گرفتند اما حالا مشکلات بزرگی سد راه آن‌ها شده و برای حفظ خانه‌های خود مجبور به پرداخت پول هنگفتی هستند.
یکی از صاحبان این واحدها به خبرنگار تسنیم گفت: زمین این واحدها متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه است و یک شرکت تعاونی هم این پروژه را برای اقشار کم درآمد شروع کرده است.
محمدرضا هاشمی اظهار داشت: ما سال 98 واحدهای خود را تحویل گرفتیم اما اکنون می‌گویند چون پیمانکار قبلی بدهکار بوده شما باید بدهی او را پرداخت کنید تا بتوانید خانه‌های خود را حفظ کنید.
این شهروند ملایری با این ادعا که در ساخت واحدهای این پروژه تخلفات و فساد زیادی رخ داده است، تصریح کرد: این واحدها بر روی کوه ساخته شده و اقشار بسیار ضعیف این خانه‌ها را خریداری کردند اما متاسفانه طوری شده که می‌بینیم مثلا یک فرد پولدار و سرمایه‌دار، 10 واحد از این ها را خریداری کرده است.
هاشمی با تاکید بر اینکه مدیرکل بازرسی استانداری همدان هم به مشکل و تخلفات این پروژه ورود پیدا کرده است، گفت: ما هم از رسانه‌ها تقاضا داریم به یاری ما بیایند.
به گزارش تسنیم، گروه تصویربرداری خبرگزاری تسنیم با حضور در این منطقه، مشکلات این منطقه را از زبان مردمانش جویا شدند.
انتهای پیام/ش