خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ملوان بندر انزلی از استقلال ملاثانی شکست خورد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 01 خرداد 1401 - 22:18
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در یک بازی پر حاشیه با نتیجه دو بر یک بازی را به تیم استقلال ملاثانی واگذار کرد.
بازي،تيم،ملاثاني،استقلال،ملوان،ملوانان،دروازه،فوتبال،سجاد،رض ...

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) از ساعت ۱۹ عصر یکشنبه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال شهرداری استقلال ملاثانی بود.
ملوانان در این دیدار با رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، میلاد شعبانلو، حمید کاظمی، محمدصادق بارانی، وحید فارغ، سبحان پسندیده، محمد رضا پورمحمد و مهدی مؤمنی به سرمربیگری مازیار زارع در مقابل استقلال ملاثانی قرار گرفتند که ابراهیم اشکش سرمربی این تیم از اسد عبادی، امین شویعی کعبی، محمد امین سعیداوی، سجاد تمیمی، رضا جباری، مهدی صمدایی، سجاد تقوی، محمد احمدی، رضا احمدیان زاده، سجاد عبدویی و مصطفی کیانی به عنوان ۱۱ بازیکن اصلی خود در مصاف با ملوانان استفاده کرد.
قضاوت این دیدار حساس بر عهده کوپال ناظمی بود و دانیال پاینده و حسن انتظاری، محسن حکیم و شاهین یزدانی وی را در امر قضاوت این بازی یاری می‌کردند و بهرام مهر پیما نیز ناظر داوری این بازی بود.
نیمه اول بازی با حملات همه جانبه ملوانان از جناح راست و چپ زمین بر روی دروازه استقلال ملاثانی آغاز شد و بازیکنان ملوان از هر فرصتی برای به ثمر رساندن گل برتری استفاده کردند و در مقابل تیم فوتبال ملاثانی دفاع همه جانبه را پیش رو گرفت.
اما از سوی دیگر ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با حاشیه سازی بسیار در کنار زمین با تحریک هواداران بازی را به حاشیه و جنجال کشاند و مربی بدن ساز این تیم نیز با عکاسان پشت دروازه تیم‌میهمان درگیری لفظی پیدا کرد.
در کش و قوس حاشیه‌های بازی، بازیکنان استقلال ملاثانی در دقیقه چهارم وقت اضافه نیمه اول گل نخست بازی را به ثمر رسانده و نیمه نخست با برتری تیم‌میهمان به پایان رسید.
ملوانان نیمه دوم را جنگنده آغاز کردند و در دقیقه ۵۷ بازی محمدصادق بارانی گل تساوی ملوانان را روی ضربه ایستگاهی پشت دروازه حریف راهی دروازه استقلال ملاثانی کرد.
در دقیقه ۶۰ بازی میلاد شعبانلو بازیکن تیم‌ملوان بندر انزلی نیز به دلیل خطای انجام‌شده روی مهاجم تیم استقلال ملاثانی روی موقعیت تک به تک با دروازه بان ملوان از زمین بازی اخراج شد تا ملوانان دقایق باقیمانده را ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.
حملات ملوان در ادامه بازی راه به جایی نبرد و با وجود ۹ دقیقه وقت اضافه بازی استقلال ملاثانی موفق شد بازی را با نتیجه ۲ بر یک به نفع خود پایان دهد.
با شکست ملوان در بازی خانگی و پیروزی تیم مس کرمان و همچنین برد آرمان گهر تیم دنبال کننده ملوان در جدول رده بندی اختلاف این دو تیم به پنج امتیاز رسید و ملوان برای صعود به لیگ برتر باید از سه بازی در پیش روی خود امتیازات لازم را کسب کند.