خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ناگزیر به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم

مهر | دانش و فناوری | یکشنبه، 01 خرداد 1401 - 17:17
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ناگزیر به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.
ثبت،خلاق،اسناد،حوزه،سازمان،ستاري،بابايي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از چند دستاورد جدید حوزه ثبت، توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق پارک فناوری پردیس بازدید کردند.
در این بازدید، حدود ۲۰ شرکت، آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مرتبط با ثبت اسناد و تثبیت اراضی را ارائه کردند.
حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تشکر از ستاری بابت رقم زدن اتفاقات خوب این حوزه گفت: در دوران تحول و تعالی، می‌توان چندین راهبرد را احصا کرد که از جمله آنها بحث هوشمندسازی و الکترونیک کردن‌ فرآیندها است که ما ناگزیر هستیم از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق این حوزه استفاده کنیم.
بابایی با اشاره به تاکیدات جلسه شورای عالی قوه قضائیه در استفاده تمام بخش‌های این قوه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک با توجه به شرح وظایف و ماموریت‌هایی که دارد، در بخش‌هایی چون حدنگاری، نیازمند این همکاری است.
وی گفت: قرار است به‌زودی در قالب یک تفاهمنامه جامع، از ظرفیت این شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق استفاده کنیم که این اقدام، به تسریع در نقشه‌برداری و تهیه عکس‌های دقیق کمک خواهد کرد.
ستاری در این بازدید گفت: امیدوارم بعد از این جلسات، اتفاقات خوبی در زمینه همکاری سازمان ثبت با شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق شکل بگیرد و آینده درخشانی در این حوزه رقم بخورد.