نمایش عملکرد شهرداری در بیلبوردهای تبلیغاتی
مهر
|
اجتماعی و حوادث
|
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 - 14:41
پویش «برای مردم» با رویکرد تبیین عملکرد شهرداری تهران در ۲۰۰ روز گذشته روی سازه های تبلیغات محیطی سطح شهر تهران اکران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکران این پویش فرهنگی از روز یکشنبه روی تمامی سازههای تبلیغات فرهنگی شهر تهران آغاز شد.
در این پویش به گزارش عملکرد شهرداری تهران در حوزههای ترافیک و حمل و نقل، فنی و عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری با روایت آماری از آنچه طی ۲۰۰ روز گذشته رخ داده، در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.