پویش «برای مردم» گزارش عملکرد ۲۰۰ روزه شهرداری تهران/ بیلبوردهای تبلیغاتی شهر عملکرد شهرداری را نمایش می دهند
مشرق
|
سیاسی
|
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 - 12:47
پویش «برای مردم» با رویکرد تبیین عملکرد شهرداری تهران در ۲۰۰ روز گذشته روی سازه های تبلیغات محیطی سطح شهر تهران اکران شد.

به گزارش مشرق به نقل از اداره ارتباطات و امور بینالملل سازمان زیباسازی شهر تهران، اکران این پویش فرهنگی از صبح امروز روی تمامی سازههای تبلیغات فرهنگی شهر تهران آغاز شد.
گفتنی است، در این پویش به گزارش عملکرد شهرداری تهران در حوزههای ترافیک و حمل و نقل، فنی و عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری با روایت آماری از آنچه طی دویست روز گذشته رخ داده، در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.