برداشت توت فرنگی - گلستان
باشگاه خبرنگاران
|
تصویری
|
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 - 13:19
در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید
۸۱۲۷۱۱۰
برداشت توتفرنگی در مزارع شفیعآباد فندرسک استان گلستان آغاز شد.
شفیعآباد روستایی از توابع بخش فندرسک رامیان استان گلستان با داشتن بیشترین مزارع توتفرنگی در مساحت ۱۵۰ هکتار، هرساله بخش از تولیدات توتفرنگی استان را نیز به خود اختصاص میدهد.
گلستان پس از کردستان و مازندران سومین تولیدکننده توتفرنگی کشور است.