تشکیل پرونده برای سایپا دیزل با ۱۵۰۰ شاکی/ حکم پرونده در گرو رضایت شاکیان
مدیرکل تعزیرات استان تهران جزئیات پرونده شکایت از شرکت سایپا دیزل را تشریح داد.

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان تشکیل پرونده تخلف به دلیل عدم تعهدات انجام شده برای شرکت سایپا دیزل در سازمان تعزیرات استان تهران، اظهار کرد: پروندهای با هزار الی هزار و ۵۰۰ فقره شاکی مبنی بر عدم ارائه خدمات دهی به مشتریان به نام شرکت سایپا دیزل تشکیل شده است.
بیشتر بخوانید: نگاه تعزیرات به پروندهها، نگاه غیر حکمی است/ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مرجع قیمت گذاری خودروها است
اسفنانی با بیان اینکه بخشی از پروندهها با تعامل صورت گرفته به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: طبق قرار قبلی مقرر شد تا این شرکت با ایجاد تعامل با شاکیان نسبت به رضایت آنها اقدام کند و سعی بر آن است تا با ایجاد تعامل و برگزاری جلسات پروندهها به گونهای پیش برود که متخلفان رضایت شاکیان خود را جلب کنند و با ارائه خدمات و سایر موارد بتوانند کاستیهای خود را جبران کنند.
مدیرکل تعزیرات استان تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که متخلفان نتوانند رضایت شاکیان را جلب کنند؛ با توجه به بررسی پرونده حکم صادر و اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام/