سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار قزوین در سامانه سامد به درخواست‌های مردمی پاسخ داد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 - 15:00
قزوین- عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت موسوم به سامد به درخواست‌های شهروندان پاسخ داد.
سامانه،قزوين،استاندار،مشكلات،تلفني،مديران

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در مرکز سامد در محل استانداری قزوین به سوالات تلفنی شهروندان پاسخ داد.
تعداد ۶۰ نفر از شهروندان قزوینی با شماره ۱۱۱ از طریق سامانه سامد با استاندار صحبت کردند و درخواست‌ها و مطالبات خود را با استاندار قزوین در میان گذاشتند.
استاندار قزوین در این ارتباط تلفنی مسائل و مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردمی در حوزه‌های مختلف را پاسخ گفت که بیشتر مسائل مطرح شده در زمینه اشتغال، صنعت و سرمایه گذاری، مشکلات اداری و حقوقی، پرداخت تسهیلات بانکی بود.
در پایان این ارتباط تلفنی به هریک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری از طریق سامانه داده شد تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری کنند.
سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با شماره ۱۱۱ است که شهروندان می‌توانند از طریق آن مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.
به گفته زاهدی استاندار قزوین، طرح حضور مدیران در سامد و پاسخگویی به تماس‌های مردم ادامه دارد و همه مدیران کل موظف به حضور در این سامانه و پاسخگویی مشکلات مردم هستند.
در سال گذشته بیش از ۷۰ جلسه پاسخگویی و حل مشکلات شهروندان با حضور مدیران اجرایی در سامانه سامد برگزار شد.