خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان هرمزگان معارفه شد- اخبار هرمزگان - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 27 فروردین 1401 - 15:41
گروه استان‌ها- محمدکریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان هرمزگان منصوب شد.
برق،هرمزگان،استان،معاون،شركت،توانير،معارفه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در مراسمی امروز با حضور ویدیو‌کنفرانسی محمد‌ اله‌داد معاون شرکت توانیر کشور و حضور رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، محمد کریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان هرمزگان منصوب و معارفه شد.
محمد اله‌داد معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور در این آیین اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد چالش‌های بسیاری در حوزه برق استان هرمزگان بودیم چرا که گرمای هوا در این استان باعث می‌شود حجم مصرف برق بسیار بالا رود.
وی افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه برق استان هرمزگان داریم این است که توازن بین تولید و مصرف برق وجود ندارد اما با اقداماتی که انجام داده‌ایم سعی کرده‌ایم ضریب پایداری شبکه را افزایش دهیم.
مراسم معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان برگزار شد سرپرست فرمانداری شهرستان یزد معارفه شد سرپرست فرمانداری شهرستان نهبندان معارفه شد
معاون توانیر کشور تصریح کرد: امسال نیز همچون سال گذشته مشکلاتی در حوزه تامین برق خواهیم داشت چرا که میزان ناترازی بین تولید برق و مصرف آن به 10 هزار مگاوات رسیده است و لازم است برای گذر از تابستان مردم همراهی بیشتری را داشته باشند.
معاون توانیر کشور تصریح کرد: امسال نیز همچون سال گذشته مشکلاتی در حوزه تامین برق خواهیم داشت چرا که میزان ناترازی بین تولید برق و مصرف آن به 10 هزار مگاوات رسیده است و لازم است برای گذر از تابستان مردم همراهی بیشتری را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم محمد کریمی جزو پرسنل شرکت توزیع برق استان هرمزگان است که سابقه مدیریت برق شهرستان‌های میناب و جاسک را در کارنامه دارد.
در این مراسم از زحمات هاجر عبدی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق هرمزگان تجلیل شد.
انتهای پیام/865/ح