راهاندازی میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در مشهد
فارس
|
اقتصادی
|
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 - 02:54
در آستانه هجدهمین سفر استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در مشهد شروع به کار کرد.
در آستانه هجدهمین سفر استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در مشهد شروع به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد، نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی و نمایندگان بانکها و دستگاههای تابعه این وزارتخانه در استان خراسان رضوی حضور داشته و آماده ملاقات چهره به چهره با مردم و پاسخگویی و درخواستهای مردمی هستند.
این میز به مدت ۲ روز در تاریخهای ۱۰ و ۱۱ فروردین از ساعت ۸ لغایت ۱۸ در مرکز واکسیناسیون ساختمان مشهد مال واقع در بلوار جانباز، خیابان اخوان ثالث تقاطع سجاد فعال خواهد بود.
انتهای پیام/