سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیسان GT-R ۲۰۲۲ در مقابل پورشه ۲۰۲۲، ۹۱۱ + فیلم

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | سه شنبه، 02 فروردین 1401 - 02:06
جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی مدیریت ارتباط پورشه هم در ۹۱۱ GTS جدید نصب شده است.
خودرو،بخار،اسب،قدرت،داخلي،ارائه،گيربكس،موتور،استاندارد،فضاي، ...

نیسان GT-R ۲۰۲۲: این خودرو با حداکثر قدرت ۶۰۰ اسب بخار، یک خودروی اسپرت قدرتمند و سرسخت است.
امکانات آن از زمان معرفی در سال ۲۰۰۹ تغییر چندانی نکرده است، اما خودرو‌های اسپرتی که با آن رقابت می‌کنند، تغییر کرده اند.
در داخل خودرو، قدمت GT-R با طراحی قدیمی و مواد ارزان‌قیمت که با مدل‌های کمتر نیسان مشترک است، آشکارتر می‌شود.
GT-R چندین ویژگی دارد؛ سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد در هر مدلی است که به هندلینگ این خودرو کمک می‌کند به‌علاوه، کمیاب‌تر از پورشه ۹۱۱ است.
موتور ۳.۸ لیتری V-۶ دارای ۵۶۵ اسب بخار قدرت است، این خودرو به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک متصل می‌شود که تمام این نیرو را به زمین منتقل می‌کند؛ در مسیر آزمایشی، GT-R از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را تنها در ۲.۹ ثانیه می‌پیماید.
مدل‌های Track Edition و NISMO با موتور تنظیم‌شده‌ای که ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد، بررسی می‌شود.
در داخل، صندلی‌های جلوی GT-R بسیار جادار هستند، اما صندلی‌های عقب مکان‌هایی هستند که فقط کودکان می‌توانند در آن راحت بنشینند.
فضای داخلی به خوبی طراحی شده است و مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد ارائه می‌شود، اما کسانی که به دنبال یک فضای داخلی سطح بالا مانند آئودی R ۸ یا مرسدس-AMG GT هستند، از این خودرو راضی نخواهند بود.
هر مدل دارای سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، روکش‌های چرم و جیر، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و ...
است.
هر GT-R ۲۰۲۲ دارای یک صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی است که می‌توان آن را با یک دکمه چرخشی روی کنسول مرکزی نیز کنترل کرد.
در حالی که قابلیت Apple CarPlay، ناوبری داخلی و سیستم صوتی Bose استاندارد هستند، اتواندروید یک گزینه نیست.
پورشه ۲۰۲۲، ۹۱۱: پورشه ۹۱۱ با ویژگی‌های رانندگی مناسب و موتور ۲ توربوی فوق‌العاده، یک خودروی اسپرت تقریباً بی‌عیب و نقص است.
این خودرو بسیار گران قیمت را می‌توان یک خودرو همه کاره دانست که نیاز بسیاری از رانندگان را به برخی امکانات برطرف می‌کند.
این خودرو می‌تواند در حین ایجاد صدای هیجان انگیز، بین ۳۷۹ تا ۴۷۳ اسب بخار قدرت تولید کند که همراه با یک گیربکس دوکلاچه اتوماتیک یا دستی ارائه می‌شود.
۹۱۱ در مدل‌های بدنه کوپه، کابریولت یا شبه کانورتیبل تارگا عرضه می‌شود.
زیبایی ۹۱۱ به این است که می‌تواند در کنار لوکس بودن، ویژگی ورزشی را داشته باشد.
فضای داخلی آن در جلو جادار است و صندلی های راحتی به کار رفته است که تمام سرنشینان احساس راحتی دارند.
در عقب ۹۱۱ یک موتور ۳.۰ لیتری تخت شش سیلندر توئین توربو نصب شده است.
نسخه Carrera پایه ۳۷۹ اسب بخار قدرت دارد، نسخه S نیز ۴۴۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و GTS این توانایی را دارد که ۴۷۳ اسب بخار قدرت تولید کند.
در حالی که هر مدلی به صورت استاندارد با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود، یک گیربکس هفت سرعته دستی در نسخه S و GTS ارائه می‌شود.
بهترین از همه این است که ۹۱۱ مثل همیشه راحت است و همچنین رانندگی خوبی ارائه می کند.
فرمان آن به پیچ و خم به خوبی عمل می کند و کوپه و کانورتیبل ثبات در تسلط در پیچ‌ها را افزایش داده اند.
بهترین از همه این است که ۹۱۱ مثل همیشه راحت است و همچنین رانندگی خوبی ارائه می کند.
فرمان آن به پیچ و خم به خوبی عمل می کند و کوپه و کانورتیبل ثبات در تسلط در پیچ‌ها را افزایش داده اند.
فضای داخلی ۹۱۱ با ترکیبی از دکمه‌ها، دستگیره‌ها و کنترل‌های صفحه لمسی پوشانده شده است؛ پشت آمپری دیگر آنالوگ نیست و اکنون دیجیتال است.