خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رسیدگی به شکایات صنفی زائران نوروزی در خراسان رضوی شبانه‌روزی شد

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 29 اسفند 1400 - 17:31
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز رسیدگی به شکایات زائران از صنوف در مشهد و سایر شهرستان‌های این استان به صورت ۲۴ ساعته و لحظه‌ای صورت می‌گیرد.
رضوي،شكايات،نظارتي،معدن،خراسان،تجارت،رسيدگي

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز رسیدگی به شکایات زائران از صنوف در مشهد و سایر شهرستان‌های این استان به صورت ۲۴ ساعته و لحظه‌ای صورت می‌گیرد.
امیررضا رجبی در بازدید از مرکز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات سامانه ۱۲۴ اظهار کرد: امسال طرح‌های نظارتی در حوزه اقتصادی در ایام عید نوروز که شمار زیاد زائران در مشهد و خراسان رضوی حضور می‌یابند، اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح نظارتی یا آماده‌باش اقتصادی در سه حوزه ارائه کالاهای اساسی در مراکز عرضه مستقیم خدمات مختلف و رسیدگی به شکایات مردمی با کمک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های صنفی و تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۰ در استان آغاز شده است.
رجبی بیان کرد: گروه‌های بازرسی در قالب گشت‌های سیار و در پایگاه‌های ثابت نظارتی در سطح شهر مشهد در بوستان غدیر، میدان بیت‌المقدس، فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری مستقر هستند.
وی گفت: رسیدگی به شکایات صنفی از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴، پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۲۴ و حضوری از طریق پایگاه‌های مذکور و بازرسان مستقر در ساختمان معاونت بازرسی و نظارت واقع در خیابان پاسداران، پاسداران چهار انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی پاسخگویی سامانه ۱۲۴ در این ایام به صورت ۲۴ ساعته فعال است.
انتهای پیام