خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تاثیر خرید فالوور اینستاگرام چه تاثیری در کسب و کار اینستاگرامی

مهر | بازار | دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 15:15
اینستاگرام گردش و سیر در تصاویر اشتراکی است و یک سیستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است.
خريد،پيج،برند،تبليغ،اعتماد،ريزش،وب،لباس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این شبکه اجتماعی همچنین به صاحبان مشاغل فرصت تبلیغ محصولات و سرویس‌هایشان را می‌دهد.
استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت شما خیلی به صرفه و آسان است.
به عنوان مثال شما می‌توانید تصاویر مشتریانی که از خرید و استفاده از سرویس و یا محصولات شما راضی هستند را پست کنید تا برند خود را تبلیغ کنید.
برای اینکه به افراد زیادی توسط اینستاگرام برسید داشتن فالوور خیلی حیاتی است.
شما نمی‌توانید اهمیت داشتن فالوور را نادیده بگیرید، هر چقدر شما فالوور بیشتر داشته باشید شدت تبلیغات شما بیشتر خواهد شد.
متاسفانه در اول راه ممکن است خیلی از دوستان دچار نا امیدی شوند و نتوانند فالوور زیادی شوند و به همین منظور دست به خرید فالوور از وب سایت‌ها و پیج‌های غیر رسمی می‌کنند که تعدادی فالوور فیک به پیج‌شان اضافه می‌شود و بعد از مدتی فالوور هال ریزش می‌کنند و تنها تعداد کمی از آنها باقی می‌ماند.
به لطف وب سایت‌هایی هم چون فالوورپرو خرید فالوور در سایه امنیت کامل و بدون ریزش همراه شده است، علاوه بر اینکه بیش از ۸۰ درصد از فالوور های ارسالی واقعی خواهد بود.
چرا باید فالوور بخریم؟
یکی از دلایل اصلی که باید دست به خرید فالوور اینستاگرام بزنیم بحث اعتماد سازی برای کاربران و فالوور های پیج است، فرض کنید شما می‌خواهد از از طریق اینستاگرام لباس بخرید یکی از پیج‌های مورد نظر شما ۲۰ هزار فالوور دارد و دیگری تنها ۲۰۰ فالوور دارد شما به کدام پیج برای خرید لباس اعتماد می‌کنید؟
صددرصد به پیجی که فالوور بیشتری دارد اعتماد خواهید کرد.
یکی دیگر از دلایل خرید فالوور بحث برندینگ است شاید شما برند بزرگی باشید یا می‌خواهید بزرگ دیده شوید وقتی یکی از مشتریان برند شما یا کسانی که قصد همکاری با شما را دارند آیدی شما را در اینستاگرام سرچ می‌کنند و وارد پیج می‌شوند، اگر ببیند که تعداد فالوورهای شما برای مثال تنها ۱۰۰۰ فالوور است مسلماً دیدگاه آنها نسبت به شما عوض خواهد شد اما اگر بینند که پیج شما ۵۰ هزار فالوور دارد صد درصد آنها به دیدگاه یک برند معروف به شما نگاه می‌کنند و خواهان همکاری با شما خواهند شد.
این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.