انتخاب «بله» به عنوان پیامرسان داخلی برتر
شورای عالی فضای مجازی کشور، پیامرسان بله را به عنوان یکی از سه پیامرسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیردولتی اعلام کرد.

شورای عالی فضای مجازی کشور، پیامرسان بله را به عنوان یکی از سه پیامرسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیردولتی اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام بانک ملی ایران، پیام رسان «بله» به عنوان تنها پیام رسان ارتباطی و بانکی کشور بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار کاربر عضو دارد و بیش از ۳۲۲ هزار گروه و کانال نیز در آن فعال هستند.
این پیام رسان علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفتوگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و … را نیز داراست.
بر اساس بند ۱۱ مصوبه «سیاستها و اقدامات ساماندهی پیام رسانهای اجتماعی» که در شورای عالی فضای مجازی کشور به تصویب رسیده است، استفاده از پیام رسانهای اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری ممنوع است.
در بند ۷ این مصوبه نیز آمده است: تمامی نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی باید برای تبلیغات خود از محیط پیام رسانهای اجتماعی صرفاً داخلی با بیش از یک میلیون کاربر فعال استفاده کنند.
انتهای رپرتاژ خبری