خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گواهینامه ثبت علامت کاغذ سابلیمیشنSHLP

ایسنا | بازار | چهارشنبه، 25 اسفند 1400 - 10:13
شرکت بین‌المللی پارس تجارت آراد مهر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ بطور تخصصی در تولید و واردات صنعت چاپ آغاز کرده و تا به امروز توانسته بخش وسیعی از نیازمندی های این حوزه را پوشش دهد. تمامی محصولات تولید یا وارد شده توسط شرکت پارس تجارت آراد مهر با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت به همراه گارانتی عرضه می شوند.
كاغذ،شركت،پارس،تجارت،چاپ،كيفيت،آراد،ثبت،صنعت،حوزه،علامت

شرکت بین‌المللی پارس تجارت آراد مهر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ بطور تخصصی در تولید و واردات صنعت چاپ آغاز کرده و تا به امروز توانسته بخش وسیعی از نیازمندی های این حوزه را پوشش دهد.
تمامی محصولات تولید یا وارد شده توسط شرکت پارس تجارت آراد مهر با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت به همراه گارانتی عرضه می شوند.
به گزارش ایسنا بنابر اعلام رنگ اول، شرکت بین الملی پارس تجارت آراد مهرپس از بررسی و نیاز سنجی های چاپخانه داران ارجمند در حوزه چاپ دیجیتال پارچه برای بهبود این صنعت توانسته کاغذ سابلیمیشن یا رول انتقال با بالاترین کیفیت را بعنوان اولین وبزرگترین وارد کننده بهترین کاغذ سابلیمیشن SHLP در ایران که دارای استاندارد مدیریت کیفیت ۹۰۰۱ ISO و ISO 14001 و گواهی نامه ثبت علامت کاغذ سابلیمیشنSHLP تامین و دراختیار مصرف کنندگان این صنعت قراردهد.
ثبت علامت کاغذ سابلیمیشنSHLP
برای بهبود صنعت چاپ کاغذ سابلیمیشن و نیاز روز بازار چاپ کاغذ سابلیمیشن شرکت بین المللی پارس تجارت آراد مهر (رنگ اول) توانست با بررسی به عمل آمده بهترین کاغذ سابلیمیشن را شناسایی کند و با گواهینامه ثبت علامت کاغذ سابلیمیشنSHLP وارد کشور ایران کنند.
بر این اساس متاسفانه با وجود کاغذهای نامرغوب و بی‌کیفیت و چروک در بازارچاپ این شرکت توانسته کاغذ سابلیمیشن با کیفیت بالا وکوتینگ (Coating) بالا را با برند کاغذ سابلیمیشن SHLP ثبت کند و در بازار تهران و کل ایران چه به صورت کل و جز تقدیم مصرف‌کنندگان عزیز کند.
پارس تجارت آرادمهر همواره کوشیده است با تکیه بر دانش فنی و با تجربیات گذشته مناسب ترین وارد کننده کاغذ سابلمیشن با بهترین کیفیت موجود در بازار را به تولیدکنندگان عزیز ارائه نماید.
قیمت فروش کاغذ سابلیمیشن
شرکت بین المللی پارس تجارت آرادمهر وارد کننده تخصصی ملزومات چاپ است.
این شرکت وارد کننده انواع کاغذهای سابلیمیشن در گرماژهای متنوع در انواع کوتینگ‌ها بوده و توانسته بخشی وسیعی از نیازهای حوزه چاپ پارچه را در کشور مرتفع کند.
کارشناسان ما مشتاقانه پذیرای شما عزیزان به جهت مشاوره رایگان و راهنمایی های لازم در این حوزه هستند.
جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر راجع به مشخصات محصولات، قیمت، پروسه ارسال و… می توانید از طریق زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
تماس مستقیم با واحد مشاوره و فروش: ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۵۳- ۰۲۱۴۴۰۲۵۲۵۴
جهت تصدیق اقلام اطلاعات مندرج در این گواهی نامه الکترونیک به آدرس اینترنتی my.ssaa.ir مراجعه کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی