خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 23 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تندیس رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان رسید- اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها - اخبار بازار تسنیم

تسنیم | بازار | پنجشنبه، 05 اسفند 1400 - 10:12
یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایشهای صدا و‌سیما با حضور مدیران دولتی ، اساتید دانشگاه و‌مدیران شرکتهای ‌‌پیشرو در این حوزه  برگزار و تندیس رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان اهدا شد .
مشتريان،رضايت،فروش،هرمزگان،فولاد،شركت،شكري،راستاي،نيازهاي،قرار

مهدی شکری زاده مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت : شرکت فولاد هرمزگان، همواره برآن بوده است با به کارگیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژی های توسعه بازار ، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استانداردهای روز دنیا،اهداف و برنامه های خود را بر پایه تجربه خوشایند مشتریان خود تهیه و تدوین نماید.
شکری زاده کسب حداکثری رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویت های مهم بر شمرد و تاکید کرد : واحد فروش در تلاش است تا به انحای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن حقوق مشتریان را مد نظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتی المقدور به نیازهای آن ها توجه کند.
شکری زاده تصریح کرد : در حال حاضر نیز تمامی واحدهای شرکت در کل فرآیند فولاد هرمزگان از جمله فروش و بازاریابی، استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان تعریف کرده و در حال اجرا دارند که با مشتریان و بازار ارتباط مستقیمی داشته و نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان ، دریافت بازخوردها از مشتریان و نیازهای آتی آن ها را در راستای سیاست گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن ها در دستور کار خود قرار داده است .
وی خاطرنشان کرد : در شرکت فولاد هرمزگان نظام تولید و فروش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به ایجاد واحدها و ساختارهایی متناسب با نیازهای مشتریان در این زنجیره پرداخته است .در این ارتباط،در سال جاری بر اساس معیارهای تعالی سازمانی،شاخص ها و گردشکارهای عملیاتی مجددا مورد بازنگری قرار گرفت و در زمینه بهبود فرآیندهای فروش ، معیار سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه واقع شد و با انجام اقدامات اصلاحی مطابق نظرات اخذ شده و سطح انتظارات مشتریان و ارائه بازخوردهای مورد نیاز به آن ها ، گام های مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان در شرکت برداشته شد.
انتهای پیام/