فضا برای افراد سودجو در کنگان ناامن شود
مهر
|
استانها
|
سه شنبه، 03 اسفند 1400 - 11:53
بوشهر- فرماندار کنگان بر لزوم حفاظت از بیتالمال تاکید کرد و گفت: فضا برای افراد سودجو در کنگان ناامن شود.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی صبح سهشنبه در نشست کمیسیون از اراضی ملی و شورای حفظ بیت المال شهرستان کنگان اظهار داشت: در راستای حفاظت از بیتالمال همه مسئولان باید پای کار باشند.
فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: سیاستهای کلی نظام و حساسیتهای موجود حفظ و حراست از اراضی ملی یکی از اولویتهای کار دولت سیزدهم است.
وی خواستار اهتمام و همکاری همه کارگذاران جهت تحقیق این مهم شد و افزود: باید از همه ظرفیتها برای حفاظت از بیتالمال استفاده شود.
غریبی با تاکید بر همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط با موضوع خواستار ایجاد فضای نا امن برای افراد سودجو شدند.