روش های هوشمند سازی دفتر کار
همیشه در سیستمهای سنتی کنترل دفتر کار بسیار دشوار بوده و برای انجام آن باید زمان زیادی گذاشت. هر چقدر هم که مدیریت یک مجموعه نسبت به محیط کار دقیق باشد باز هم مشکلاتی وجود دارد.

همیشه در سیستمهای سنتی کنترل دفتر کار بسیار دشوار بوده و برای انجام آن باید زمان زیادی گذاشت.
هر چقدر هم که مدیریت یک مجموعه نسبت به محیط کار دقیق باشد باز هم مشکلاتی وجود دارد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دینگ، در حال حاضر راه حلی به نام هوشمند سازی دفتر کار به وجود آمده است.
فرآیند هوشمند سازی، در واقع هوشمند کردن حضور و غیاب کارمندان، دمای محیط، ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری اتاق کنفرانس و مواردی از این قبیل را در برمیگیرد.
دفتر کار هوشمند به مدیران و مسئولان هر اداره و ارگانی این امکان را میدهد تا از راه دور و به صورت غیرمستقیم فضای بهتری را برای کارمندان ایجاد کنند.
زمانی که دفتر کار هوشمند شود، امنیت محیط افزایش پیدا میکند.
ضمن اینکه مدیران این امکان را دارند تا بهتر کارمندان را تحت نظر گرفته و از میزان انجام کار واقعی آنها مطلع شوند.
مزیت اصلی هوشمند سازی دفاتر چیست؟
در هر محیط کاری مدیریت هزینه اهمیت بسیار زیادی دارد.
وقتی که مدیران یک مجموعه تصمیم به هوشمندسازی دفتر کار خود میگیرند، از روشهای بهتر و کارآمدتری میتوانند هزینهها را برآورد و مجموعه را در مسیر اهداف بلندمدت تبیین شده هدایت کنند.
به عبارتی در دفاتر هوشمند سیستمها به صورت خودکار تمامی دادههای واقعی زمان را ضبط کرده و این دادهها در بهینه کردن زمان و برنامه ریزی برای آینده تاثیر و اهمیت زیادی دارد.
فرآیند هوشمند سازی از درب ورودی محل کار قابل انجام است.
زمانی که مدیریت یک مجموعه تصمیم به استفاده از نرم افزار آنلاین حضور و غیاب دارد، در حقیقت اولین گام را برای هوشمند کردن دفاتر کاری برمیدارد.
در صورتی که مدیر یا مسئولی در پی امتیازدهی به عملکرد کارکنان خود باشد، باید از اپلیکیشن حضور و غیاب استفاده کند.
البته برای داشتن یک نرم افزار حضور و غیاب آنلاین مناسب، نیاز به پرداخت هزینه سنگین نیست.
مدیران و مسئولان هر مجموعه میتوانند با یک دستگاه حضور و غیاب ارزان، ورود و خروج کارمندان خود را در هر ساعتی و از هر مکانی کنترل کنند.
معمولا هزینه خرید دستگاهها و نرم افزارهای آنلاین حضور و غیاب در مدت کوتاهی جبران میشود.
بنابراین تهیه این وسیله کوچک و کاربردی برای همه موسسات و مجموعهها مزیت خالص به حساب میآید.
دستگاه حضور و غیاب چند نوع دارد؟
مجموعه دینگ در این خصوص به متقاضیان هوشمند سازی محیطهای مختلف خدمات ارائه میدهد.
انواع مختلف دستگاه ساعت زنی برای در بازار موجود است که هر یک از آنها برای محیطی خاص کاربرد دارد.
دستگاه کنترل تردد کارتی، کدی، اثر انگشتی و دارای تشخیص چهره از انواع دستگاه حضور و غیاب هستند که با توجه به نوع محیط کار، تعداد پرسنل، امنیت محل کار و ...
انتخاب شده و مورد استفاده قرار میگیرند.
معمولا برای مکانهایی مثل طلا فروشیها، صرافیها و مشاغل امنیتی از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده میشود.
شرکتهای که تعداد پرسنل آنها کمتر از 10 تا 15 نفر است امکان استفاده از دستگاه ساعت زنی کارتی یا کدزنی را دارند.
به هر حال مدیران موسسات مختلف میتوانند قبل از انتخاب دستگاه حضور و غیاب از شرکتهایی مثل دینگ در این زمینه مشاوره بگیرند و بهترین نوع دستگاه ساعت زنی را برای مجموعه خود انتخاب و خریداری کنند.
فواید استفاده از دستگاه حضور و غیاب آنلاین
دستگاههای حضور و غیاب قابلیتهای زیادی دارند که به کنترل بهتر ساعت ورود و خروج کارمندان کمک میکنند.
تعریف تقویم کاری، ثبت تعطیلات، تعریف شیفتهای روزانه، امکان ثبت مرخصی و اضافه کاری و ویرایش اطلاعات از جمله مزیتهای حضور و غیاب آنلاین است.
بیشتر نرم افزارهای حضور و غیاب آنلاین قابلیت بروز رسانی دارند و معمولا سیستم آنها ارتقا پیدا میکند.
قابلیت بروزرسانی باعث خواهد شد تا ایرادات امنیتی در نسخه اولیه نرم افزار رفع شود و افراد با نسخه کامل و جدید سامانه حضور و غیاب آنلاین کار کنند.
البته مسئله مهم در هوشمند سازی حضور و غیاب و تهیه دستگاه مورد نیاز برای این کار، مجموعه ارائه دهنده آن است.
خرید این دستگاه باید از مجموعههای معتبری صورت گیرد که پشتیبانی 24 ساعته و معتبر دارد.
تهیه دستگاه حضور و غیاب از مجموعه معتبر باعث خواهد شد تا در صورت بروز مشکل، افراد آسودگی خاطر بیشتری داشته باشند و ایرادات و نواقص احتمالی در کوتاهترین زمان ممکن حل شود.
سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ
آدرس وب سایت:/https://dingontime.com
تلفن واحد فروش: ۰۲۱۷۲۰۸۹۰۰۰
آدرس: تهران، بلوار میر داماد، نبش خیابان آزیتا، ساختمان کامیار
انتهای رپرتاژ آگهی