مصدومیت ۲ نفر از کارشناسان اورژانس کرمان
ایسنا
|
استانها
|
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 - 11:31
رئیس اورژانس کرمان از مصدومیت ۲ نفر از کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی کرمان خبر داد.
ایسنا/کرمان رئیس اورژانس کرمان از مصدومیت ۲ نفر از کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی کرمان خبر داد.
دکتر صابری در خصوص جزئیات این حادثه بیان کرد: ۲ نفر از کارشناسان اورژانس(۱۱۵) کرمان چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۲۳:۰۸ بعد از تحویل بیمار به بیمارستان افضلی پور و حین بازگشت به پایگاه در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمان، در پی برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با آمبولانس و انحراف آمبولانس از مسیر خود دچار آسیب و جراحت از ناحیه سر و صورت شدند.
وی افزود: هر ۲ کارشناس اورژانس پیش بیمارستانی به مرکز اموزشی درمانی شهید باهنر منتقل شدند وتحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه حال عمومی هر دو نفر مساعد می باشد.
انتهای پیام