خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آیا طلسم انتخاب شهردار ابهر شکسته می‌شود؟

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 05 بهمن 1400 - 11:13
سخنگوی شورای اسلامی شهر ابهر گفت: علیرضا عباس‌نیا، با رای اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار ابهر انتخاب شد.
ابهر،شهردار،انتخاب،شوراي،شهر،اسلامي

ایسنا/زنجان سخنگوی شورای اسلامی شهر ابهر گفت: علیرضا عباس‌نیا، با رای اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار ابهر انتخاب شد.
معصومه الله‌وردیلو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع انتخاب شهردار ابهر، اظهار کرد: طی نامه مکتوبی که از طرف ریاست شورای اسلامی شهر ابهر به اعضا اعلام شده بود، جلسه برای انتخاب شهردار تشکیل شد.
وی با بیان اینکه این انتخاب از بین سه گزینه انجام شد، ادامه داد: علیرضا عباسی‌نیا، سید نجیب حسینی و حسین نوروزی کاندیداهایی بودند که در جلسه شورای اسلامی شهر ابهر مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت عباسی‌نیا با ۵ رای اعضای شورا به عنوان شهردار ابهر انتخاب شد.
این مسئول با یادآوری اینکه سید نجیب حسینی با یک رای و حسین نوروزیان با دو رای موفق به تصدی کرسی شهرداری ابهر نشدند، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر در نهایت عباس‌نیا را برای صدور حکم به استانداری معرفی خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، عباس‌نیا پیش از این سمت‌های مشاور شهردار تهران، قائم مقام حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری، کارشناس مسائل شهری و عضو مدیران راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه خود داشته است.
انتهای پیام