گفتمان سازی برای فروش و توسعه صنایع تبدیلی؛ مهم ترین اولویتها در محصولات کشاورزی
ایسنا
|
استانها
|
چهارشنبه، 29 دی 1400 - 09:54
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: بازاریابی و بازاررسانی، حلقه نهایی فروش محصول به شمار میرود و برای حل مشکلات باید زمان معرفی گفتمانسازی لازم صورت پذیرد.

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: بازاریابی و بازاررسانی، حلقه نهایی فروش محصول به شمار میرود و برای حل مشکلات باید زمان معرفی گفتمانسازی لازم صورت پذیرد.
مهدی جعفری، امروز چهارشنبه 29 دی در نشست آمادگی استان به منظور تبیین قابلیتهای کشاورزی خراسان جنوبی گفت: محصولات مزیت دار و دیگر محصولات کشاورزی استان از جمله زرشک، زعفران، عناب، زیتون، خرما و زیره به عنوان محورهای گفتمان توسعه کشاورزی محسوب میشوند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: بهره وری آب در تولید گیاهان دارویی به عنوان عامل مهم در توسعه این محصولات محسوب میشود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: برای جلوگیری از خام فروشی و خام خوری نیاز به استفاده از توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی است.
انتهای پیام