تولد 5 قلوها در شیراز
فارس
|
برگزیده، استانها
|
سه شنبه، 21 دی 1400 - 21:53
سه پسر و دو دختر در یک زایمان در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز به دنیا آمدند.
سه پسر و دو دختر در یک زایمان در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز به دنیا آمدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سهیلا رفیعی مدیر بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز اظهار کرد: مادر ۴۰ ساله این نوزادان در زایمان نخست خود هم دوقلوزایی داشته است.
مدیر این بیمارستان تخصصی زایمان و نوزادان در شیراز گفت: زمان بارداری این مادر باردار ۲۸ هفته طول کشید که حال برخی از نوزادان با استفاده از دستگاهها و تجهیزات بکار گرفته شده نسبتا خوب است.
رفیعی با بیان اینکه وزن نوزادان زیاد مطلوب نیست اظهار امیدواری کرد بتوان آنها را نگه داشت و به زندگی عادی رساند.
دکتر مریم ذوالقدر متخصص زنان و زایمان، پزشک این پنج قلوهاست.
بزرگترین مرکز مراقبتهای ویژه نوزادان جنوب کشور در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز فعال است.
انتهای پیام/م