خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 28 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ثبت بیش از یک هزار درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 15 دی 1400 - 09:36
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه نهم و دهم دی‌ماه هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قم در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی، ۱۰۹۳ درخواست مردمی ثبت شد.
شهرسازي،استان،مسكن،قم،درخواست،مردمي،ثبت،مديركل

ایسنا/قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه نهم و دهم دی‌ماه هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قم در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی، ۱۰۹۳ درخواست مردمی ثبت شد.
حسن صبوری، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، بیان کرد: هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور و وزرا به استان قم، در ۲۸ دستگاه میز خدمت تشکیل شد که میز خدمت حوزه راه، مسکن و شهرسازی در اداره کل بنیاد مسکن استقرار پیدا کرد.
وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی با حضور فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دایر شد.
صبوری عنوان کرد: شهروندان در این دو روز با حضور در اداره کل بنیاد مسکن استان، ضمن ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری، با نمایندگان این وزارت خانه نیز دیدار چهره به چهره داشتند.
وی اظهار کرد: موضوعات مربوط به راه، مسکن شهری و روستایی، املاک، شهرسازی، راه‌آهن، راهداری، بانک مسکن و به طور کلی مسائلی که در حیطه فعالیت‌های ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان است توسط این مرکز پاسخگویی شد.
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، در روز اول ۵۸۳ و در روز دوم ۵۱۰ درخواست ثبت شده است که در مجموع تعداد یک هزار و ۹۳ درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان قم به ثبت رسیده است.
وی در خصوص اقدام بعد از ثبت درخواست‌ها تصریح کرد: به فراخور موضوع درخواست کنندگان و شهروندان، از طریق پاسخ در سامانه سامد، تماس تلفنی یا درخواست برای مراجعه حضوری به ایشان پاسخ داده خواهد شد.
صبوری در پایان گفت: در محل نمایشگاه دائمی نیز درخواست‌ها و نامه‌های مردمی توسط کارشناسان این اداره کل دریافت و بعد از پالایش به حوزه‌های مختلف برای پیگیری و پاسخ ارجاع داده شده است.
انتهای پیام