خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نویر و ۳ ستاره بایرن مونیخ به ویروس کرونا مبتلا شدند

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | شنبه، 11 دی 1400 - 21:12
باشگاه بایرن مونیخ از ابتلای تعدادی از اعضای خود به ویروس کرونا خبر داد.
بايرن،مونيخ،تمرينات،قرنطينه

باشگاه خبرنگاران جوان -با تایید باشگاه بایرن مونیخ تست کرونای مانوئل نویر، کورنتین تولیسو، کینگزلی کومان و عمر ریچاردز مثبت شده است.
این ۴ بازیکن به قرنطینه خانگی رفته اند و مدتی از تمرینات دور خواهند بود.
همچنین دینو تاپ مولر مربی بایرن مونیخ نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی است.
طبق برنامه دور جدید تمرینات بایرن مونیخ باید از فردا آغاز می‌شد، اما با توجه به روند انجام تست‌ها طبق دستورالعمل شرایط کنونی، تمرینات از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.
بایرن در اولین بازی نیم‌فصل دوم، روز جمعه میزبان مونشن گلادباخ است.
بایرن مونیخ اکنون با ۴۳ امتیاز در رتبه اول جدول بوندسلیگا قرارد دارد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/