خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 17 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

یکی بخرید دوتا ببرید...!

فارس | برگزیده، دانش و فناوری | چهارشنبه، 08 دی 1400 - 20:31
یکی از تکنیک‌های اقناع مخاطب توسط رسانه‌ها ماجرای بازارگرمی‌های فضای مجازی است. روشی است که رسانه به‌وسیله آن دیگران را ترغیب و آن‌ها را در رسیدن به اهداف مورد نظرش کمک می‌کند.
محصول،مخاطب،اقناع،ماجراي،خريد

یکی از تکنیک‌های اقناع مخاطب توسط رسانه‌ها ماجرای بازارگرمی‌های فضای مجازی است.
روشی است که رسانه به‌وسیله آن دیگران را ترغیب و آن‌ها را در رسیدن به اهداف مورد نظرش کمک می‌کند.
گروه سوادرسانه خبرگزاری فارس، حتماً شما هم با تبلیغاتی از این دست مواجه شده‌اید که با خرید یک محصول، دو محصول به خانه ببرید یا با خرید محصولات یک شرکت در قرعه‌کشی یک دستگاه آپارتمان شرکت کنید.
با اشتراک سه‌ماهه در یک سایت هدیه ویژه بگیرید و یا از تخفیف‌های 50درصدی به مناسبت‌های مختلف بهره‌مند شوید.
این نوع آگهی‌ها، یکی از تکنیک‌های اقناع مخاطب توسط رسانه‌هاست.
رسانه‌ها با این روش می‌خواهند ما را قانع کنند که از محصولاتشان استفاده کنیم یا حتی با عقایدشان همراه شویم.
پرسش مهم اینجاست که ما به‌عنوان مخاطب چطور با آن مواجه شویم؟
باید اساس انتخابمان را بر کیفیت و ارزش آن محصول بگذاریم نه بر اساس پیشنهادهای تشویقی.
به عبارت دیگر تشویق‌ها باعث نشود که چشمانمان را بر روی ضعف‌های یک محصول ببندیم و گرفتار ماجرای یکی بخر دوتا ببر بشویم.
در ادامه ویدئوی زیر را ببینید:
انتهای پیام/