خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 09 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکیل ستاد پاسخگویی در سایپا و ایران خودرو برای رسیدگی به اعتراض مشتریان

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | جمعه، 05 بهمن 1397 - 12:05
مقیمی از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد و گفت: مسئولیت این ستاد پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.
خودرو،ستاد،مشتريان،معدن،تجارت،صنعت،ايران

معاون وزیر صمت خبر داد؛
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو خبر داد و اظهار کرد: مسئولیت این ستادها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.
وی گفت: در راستای دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودروساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان، درباره تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می‌کنند.
مقیمی در ادامه افزود: امروز به صورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکت‌های خودرو ساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه‌ها نیز می‌توانند در روز‌های آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودرو سازان، متقاصیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.
ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج (شهید لشکری) جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم، مجموعه سازه گستر (کفش ملی سابق) واقع است.
انتهای پیام/