خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 19 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رشد چشمگیر کسب‌و‌کارهای کوچک با استفاده از نرم افزار CRM ابری- اخبار بازار تسنیم

تسنیم | بازار | سه شنبه، 30 آذر 1400 - 11:53
راه اندازی یک کسب‌و‌کار جدید مانند کاشتن دانه است...
فروش،نرم،CRM،مشتريان،افزار،بهبود،ابزار،كمك،قيف،افزارهاي،فرآي ...

راه اندازی یک کسب‌و‌کار جدید مانند کاشتن دانه است.
دانه‌ای که کاشته می‌شود اگر مدام مورد رقابت و رسیدگی قرار نگیرد، رشد نکرده و به ثمر نمی‌نشیند.
برای آن که هر کسب‌و‌کاری بتواند در بازار رقابت دوام آورده و موفق شود، باید تاکتیک مناسبی به کار بگیرد.
تنها با ایده‌های خوب و هوشمندانه است که یک شرکت می‌تواند رشد کند و جایگاه خوبی در بازار صنعتش به دست آورد.
برای پیشروی در بازار، باید سازوکار درستی برای مدیریت مشتریان ایجاد کرد و تا جای ممکن بر تعداد مشتریان افزود.
استفاده از ابزارهایی مانند نرم افزار CRM می‌تواند به بهبود ارتباط شما با مشتریان کمک کند و به تدریج کسب‌و‌کار کوچک شما را به سازمانی بزرگ تبدیل کند.
چگونه CRM موجب رشد و توسعه کسب‌و‌کار شما می‌شود؟
نرم افزار CRM ابری را می‌توان تسریع کننده رشد کسب‌و‌کار دانست.
این نرم افزار با تمامی‌ابعاد مکانیزم‌های فروش در می‌آمیزد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید اکثر قراردادها را به نتیجه رسانده و مشتریان واقعی برای کسب‌و‌کارتان ایجاد کنید.
این ابزار عملکرد بخش‌های مختلف فروش را خودکار کرده و اطلاعات را به نحوی ساماندهی می‌کند که بتوان با مشتریان بالقوه ارتباط موثری برقرار کرد.
این فناوری با کاهش معاملات بی‌نتیجه، نرخ تبدیل کسب‌و‌کارتان را بهبود داده و موجب افزایش درآمد می‌شود.
CRM سرعت فروش را افزایش داده و روند آن را تسهیل می‌کند.
این ابزار با پرداختن به نیازهای فعلی کسب‌و‌کار، زمینه را برای رشد آتی آن فراهم می‌کند.
همچنین با ایجاد چشم اندازی یکپارچه و منسجم از تمامی‌معاملات و روند آن‌ها، امکان پیگیری بهتر هر کدام از این معاملات را بسته به آن که در کدام مرحله قیف فروش باشند فراهم می‌کند.
این نرم افزار با رصد دقیق قیف فروش، موجب درک بهتر فرآیند فروش شده و به انعقاد قراردادهای بیشتر کمک می‌کند.
مزایای به کارگیری نرم افزار CRM
بهبود نتایج فروش
نرم افزار CRM را می‌توان بهترین راهکار برای فروش یک محصول یا خدمت به حساب آورد.
این ابزار، فرآیند فروش را ساماندهی و تسریع کرده و کمک می‌کند تا بتوانید سرنخ‌های بیشتر و متنوع‌تری از منابع مختلف کسب کرده و آن ها را به خوبی تا پایان و ثمردهی پیگیری کنید.
نرم افزارهای مدیریت ارتباط مشتریان با هدایت مرحله به مرحله فروش، چرخه فروش را کوتاه کرده و با جلب توجه شما به کارهایی که باید فورا انجام شوند، تمام آن چه برای انجام درست و موفقیت آمیزفروش نیازداشته باشید به شما یادآوری می‌کند.
با ایجاد اتوماسیون برای کارها، فروش بهبود می‌یابد.
با استفاده از راهکار CRM، می‌توانید بدون دخالت و صرف وقت، حجم زیادی ایمیل ارسال کنید، گزارش بگیرید و مشتریان احتمالی را پیگیری کنید.
داده را می‌توان فاکتوری اصلی هدایت سرنخ‌ها در قیف فروش و ایجاد فروشی موفقیت آمیزی دانست.
نرم افزارهای CRM را می‌توان با برنامه‌های دلخواه یکپارچه کرد و از این طریق اطلاعات ضروری که برای برقراری ارتباط و به ثمر رساندن فروش نیاز است دست پیدا کرد.
این ابزار شما را قادر می‌سازد تا بتوانید آمارهای فروش را تحلیل کرده و پیش بینی دقیقی از فروش‌های آتی داشته باشید و از این طریق برنامه‌های بهتری برای افزایش فروش و سود کسب‌و‌کارتان طراحی کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً از این صفحه دیدن کنید:منظور از crm چیست؟.
تصمیم گیری بهتر
تصمیم‌گیری یکی از بخش‌های مهم فرآیند فروش است و برای آن که بتوان تصمیم درستی گرفت، باید به اطلاعات درست دسترسی داشت.
نرم افزار CRM ابزار مفیدی برای تصمیم گیری است و می‌تواند کسب‌و‌کار شما را از مزایای بسیاری بهره‌مند کند.
با استفاده از گزارش‌های تاریخی و داده‌هایی که به خوبی تحلیل شده باشند و شاخص‌های درستی برای آن‌ها تعریف شده باشد، تیم فروش می‌توانند تصمیماتی بگیرند که به عقد قرارداد و فروش سریع‌تر منجر شود.
درک بهتر مشتریان
برای بهبود فروش، باید بتوان درک درستی از مشتریان و خواسته‌هایشان داشت.
باید بتوانید متوجه شوید آن‌ها دقیقا چه می‌خواهند و برای برآورده کردن این خواسته چه کاری باید انجام شود تا بتوان آن‌ها را مرحله به مرحله در قیف فروش پیش برد.
نرم افزارهایCRM مناسب کسب‌و‌کارهای کوچک، به شما کمک می‌کند تا دید بهتری از مشتریانتان پیدا کنید و آگاهی شما را از فعالیت‌های مشتریان به روز نگه می‌دارد.
به این ترتیب می‌توانید ارتباط سالم‌تر و پایدارتری با آن‌ها برقرار کنید.
با استفاده از CRM، می‌توانید راهکارهای بهتری برای حل چالش‌های کسب‌و‌کار ارائه دهید.
این ابزار به شما کمک می‌کند رفتار مشتریان را بهتر درک کرده و همین امر هزینه‌های مدیریت مشتریان را کاهش خواهد داد.
بهبود جریان کاری
چه یک شرکت کوچک باشید و چه یک سازمان بزرگ، فرآیند فروش همواره به استراتژی‌های جدید و بهبود جریان‌های کاری نیاز خواهد داشت.
بسیاری از سازمان‌های کوچک هنوز فرآیندهای خود را به صورت دستی مدیریت می‌کنند و این کار وقت و انرژی زیادی از آن‌ها گرفته و بهره‌وری‌شان را کاهش می‌دهد.
اغلب این شرکت‌ها قادر نیستند اهداف فروشی که تعیین کرده‌اند را برآورده کنند؛ زیرا بخش زیادی از زمان تیم‌های فروششان، صرف تکمیل جزییات لیست‌ها و مدیریت صفحات اکسل می‌شود.
نرم افزار CRM نیاز به انجام دستی این کارهای زمان‌بر را از بین برده و فرآیند فروش را خودکار می‌کند.
به این ترتیب زمانی زیادی برای تمرکز بر قراردادها و شناسایی موانع موجود برای به ثمر رسیدن آن‌ها باقی مانده و در زمان کمتر می‌توان فروش بیشتری داشت.
پیدا کردن یک مشتری بالقوه بسیار دشوار است و این دشواری در تمامی‌مراحل پیش روی وی در قیف فروش ادامه خواهد داشت.
این سفر، سفر آسانی نیست اما تمام آن چه نیاز دارد، هوشمندانه گام برداشتن است.
اجازه ندهید انرژی‌تان صرف کارهای بیهوده شود.
با انتخاب یک نرم افزار CRM مناسب کسب‌و‌کارهای کوچک، کاری کنید تا سازمانتان رشدهای بی سابقه و چشمگیری را تجربه کند و در راه توسعه پیش برود.
در این راستا؛ با توجه به این کهSarvCRM با نرم افزارهای حسابداری سپیدار، راهکاران و راهکاران ابری (نرم افزارهای حسابداری آنلاین ) یکپارچگی دارد در صورت استفاده از نرم افزارهای مالی شرکت همکاران سیستم؛ نرم افزارCRM این گروه؛ انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.
برای آشنایی با ویژگی‎ها و امکانات مختلف این CRM، با 83382200 تماس بگیرید و یا با ثبت نام و استفاده از نسخه آزمایشی 30 روزه این نرم افزار، از توانمندی‎های آن برای بهبود کسب‎و‎کارتان آگاه شوید.
"این مطلب تبلیغاتی است"