خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 25 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اصفهان رتبه دوم کسب و کارهای مجازی را دارد

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 24 آذر 1400 - 15:54
معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه ۱۲۰۰ واحد در استان اصفهان صادرات انجام می دهند، تصریح کرد: با وجودی که اصفهان، استانی مرزی نیست در رتبه پنجم و یا ششم صادرات کشور قرار دارد.
كسب،نمايشگاه،اصفهان،حوزه،استان،بازرگاني،اداره،صنعت،مجازي،درگ ...

ایسنا/اصفهان معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه ۱۲۰۰ واحد در استان اصفهان صادرات انجام می دهند، تصریح کرد: با وجودی که اصفهان، استانی مرزی نیست در رتبه پنجم و یا ششم صادرات کشور قرار دارد.
اسماعیل نادری، امروز (چهارشنبه-۲۴ آذر ماه) در نشست خبری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار، اظهار کرد: زمانی که صحبت از مقوله کسب و کار می شود، حوزه های مختلف تولید، صنعت، شرکت های دانش بنیان و ...
را در بر می گیرد، البته کسب و کارهای مجازی را نیز می توان با همان دید در نظر گرفت.
وی با اشاره فعالیت ۸۷۰۰ واحد صنعتی و ۱۸۵ هزار واحد صنفی فعال در استان اصفهان، تصریح کرد: استان اصفهان رتبه دوم حوزه کسب و کارهای مجازی را به خود اختصاص داده، البته امروز واحدهای مجازی فعال در استان نیازمند حمایت هستند.
به گزارش ایسنا، معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه ۱۲۰۰ واحد در استان اصفهان صادرات انجام می دهند، تصریح کرد: با وجودی که اصفهان، استانی مرزی نیست در رتبه پنجم و یا ششم صادرات کشور قرار دارد.
وی با بیان اینکه در استان اصفهان قابلیت فعالیت یک کسب و کار برتر ایجاد شده است، افزود: البته برخی کسب و کارهای استان همچون صنایع چالش هایی دارند و موجب آلودگی می شوند، اگرچه طبق آمار بیشترین عامل آلودگی اصفهان خودروها هستند، بنابراین راهکار توسعه کسب و کارها، شکل گیری صنایع سبز و دانش بنیان و همچنین ایجاد فروشگاه های مجازی است که امیدواریم با برنامه ریزی بخش خصوصی فعالیت آنها رونق بگیرد.
نادری تاکید کرد: خوشبختانه امروز در بحث تسهیل صدور مجوزها به صورت مجاری در حوزه اصناف شاهد اتفاقات خوبی هستیم.
برگزار کننده دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه این نمایشگاه امسال اول تا چهارم دی ماه برگزار می شود، توضیح داد: این نمایشگاه با حضور مجموعه های در حوزه چاپ و تبلیغات، رسانه برندینگ، آموزش و مشاوره کسب و کار به عنوان اصلی ترین بخش های نمایشگاه حضور خواهند داشت.
علی میرجمالی گفت: این نمایشگاه با هدف و رسالت کمک به مدیران کسب و کار و بهبود فضای کسب و کار برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه های تخصصی، معمولا محصول محور هستند و مدیران را درگیر می کنند، اما این نمایشگاه مدیران صنعت، صنفی، بازرگانی و شرکت های دانش بنیان را درگیر می کند.
وی با بیان اینکه حوزه کسب ‌کار گسترده وسیعی دارد و دستگاه های بسیاری را در این نمایشگاه درگیر کرده ایم، گفت: سازمان صمت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ارشاد، اداره کل فنی و حرفه ای، اتاق اصناف، اتاق تعاون، شرکت شهرک های صنعتی استان، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، مرکز آموزش بازرگانی، اتحادیه های صنفی مختلف و ...
را در این نمایشگاه درگیر کرده ایم.
مجری برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار اصفهان، افزود: تاکنون ۶۲ برند در حوزه چاپ و بسته بندی، تبلیغات، آموزش و مشاوره کسب و کار حضور دارند، همچنین در این نمایشگاه به جز غرفه های موجود، ایستگاه آموزش، ایستگاه مشاوره در حوزه های مختلف، ایستگاه کتاب در حوزه کسب و کار برپا می شود و همچنین خبرنامه الکترونیک تمام اخبار نمایشگاه را اطلاع رسانی می کند و ویژه نامه نمایشگاه به صورت چاپی هم روز نخست این نمایشگاه توزیع می شود.
وی تاکید کرد: یکی از مشکلات کسب و کار نداشتن مشاوران تخصصی در حوزه های مختلف است، بنابراین در این نمایشگاه در نظر داریم مشاوران متخصص حوزه های مختلف کسب و کار و تبلیغات و ...
حضور داشته باشند، چراکه داشتن مشاوران متخصص به شدت در رونق فضای کسب و کار نقش دارد.
میرجمالی با بیان اینکه یکی از بخش هایی که مقفول مانده در مدیریت کسب و کار، حوزه رسانه است، افزود: مدیران کسب و کارها باید با رسانه ها در ارتباط باشند، بنابراین در این نمایشگاه پاویون تخصصی رسانه دایر می شود.
انتهای پیام