خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حق‌آبه و تأسیسات آبفای البرز در مسیر بازنگری و ارتقا قرار می‌گیرد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 22 آذر 1400 - 21:30
البرز - استاندار البرز گفت: با مساعدت وزیر نیرو حق‌آبه و تأسیسات آبفای البرز در مسیر بازنگری و ارتقا قرار می‌گیرد.
البرز،استان،نيرو،محترم،وزير،عبداللهي،آب،استاندار

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر دوشنبه بعد از دیدار با وزیر نیرو با بیان اینکه در خصوص موضوعات استان گفتگو شد، افزود: در این نشست تخصصی، دکتر محرابیان وزیر محترم نیرو و مهندس جانباز مدیرعامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور حضور داشتند.
وی ادامه داد: موضوعات و مشکلات حوزه آب و فاضلاب استان البرز مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
عبداللهی گفت: ۸۰ درصد آب شرب البرز از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود و تنها ۲۰ درصد مصرف استان از محل سدهای مستقر در البرز است.
وی افزود: تصفیه خانه‌های متعددی باید در استان ایجاد شود و ضرورت دارد روند تکمیل پروژه‌های این بخش تسریع شود.
استاندار البرز گفت: با توجه به تشریح مسائل استان توفیق یافتیم که دستورهای بسیار خوبی از سوی وزیر محترم نیرو داشته باشیم.
وی افزود: همچنین مقرر شد وزیر محترم نیرو در البرز حضور داشته و تأسیسات آبفای استان را از نزدیک مورد بازدید قرار دهند.
عبداللهی گفت: با جلسه امشب، بازدیدها و پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد، امید است در خصوص حل مشکلات گذشته و پیشگیری از نارضایتی‌های آینده اقدامات خوبی محقق شود.
وی افزود: درصدد هستیم با رایزنی‌های ملی و بسیج تمام توان استانی، زیرساخت‌ها و سرانه‌های البرز را ارتقا دهیم.
استاندار البرز گفت: مهمترین وظیفه ما بعنوان کارگزاران نظام کسب رضایتمندی مردم است از این رو تا نیل به این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.