خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 09 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رتبه‌بندی معلمان خواسته به حق فرهنگیان است

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 14 آذر 1400 - 11:54
نماینده مردم شهرستان های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی به لایحه رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان معزز است و ان شاالله به زودی تصویب این لایحه نتایج بسیار خوبی در آموزش و پرورش ایجاد خواهد کرد.
نماز،دانش،آموزش،پرورش،اقامه،معلمان،قرآن،آموزان،سروآباد،لايحه ...

ایسنا/کردستان نماینده مردم شهرستان های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی به لایحه رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان معزز است و ان شاالله به زودی تصویب این لایحه نتایج بسیار خوبی در آموزش و پرورش ایجاد خواهد کرد.
شیوا قاسمی پور، امروز یکشنبه در همایش دومین پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی شهرستان سروآباد با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی افراد، اظهار کرد: در سند تحول بنیادین و در اسناد تربیتی، تقویت دین یکی از حوزه های مهم تعلیم و تربیت محسوب می شود.
قاسمی پور با بیان اینکه یکی از ارکان مهم آموزش و یادگیری فرایض دینی، اقامه نماز است؛ گفت: فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز از برنامه های اصلی و مهم آموزش و پرورش به حساب می آید.
وی افزود: اقامه نماز بهترین راه گفتگو و شکرگزاری نعمت های خدواند است که باید در دانش آموزان درونی شود.
نماینده مردم فرهیخته مریوان و سروآباد در پایان سخنان خود به لایحه رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان معزز است و ان شاالله به زودی تصویب این لایحه نتایج بسیار خوبی در آموزش و پرورش ایجاد خواهد کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در دومین پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی شهرستان سروآباد، قرآن و نماز را بهترین مولفه برای نهادینه سازی امر تربیت و معرفت در دانش آموزان عنوان کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه با بیان اینکه یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین، ساحت دینی و اخلاقی است، گفت: هیچ مولفه ای موثرتر از نماز و قرآن برای نهادینه سازی امر تربیت و معرفت و شناخت در دانش آموزان نیست.
وی با اشاره به این که افراد مستعد، باسواد و دارای کلام نافذ و بیان رسا بهتر می‌توانند در جذب و دعوت کودکان به اقامه نماز نقش آفرینی کنند؛ گفت: اقامه نماز و بسترسازی در راستای آن وظیفه مدیران، معلمان و مربیان است که دانش آموزان را به اقامه نماز علاقه مند سازند.
وی در این مراسم که جمع کثیری از قرآن دوستان و مدیران و مربیان مدارس نیز حضور داشتند بیان کرد: پیوند و اتحاد مسجد، خانه و مدرسه باعث گسترش ارتباط و انس دانش آموزان با قرآن و واجبات دینی از جمله نماز می شود و امروز استحکام این پیوند بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود.
انتهای پیام