خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رایزنی مقامات ازبکستان و مصر؛ همکاری مخابرات محور گفت وگو

فارس | بین‌الملل | جمعه، 12 آذر 1400 - 22:13
وزیر توسعه فناوری های اطلاع رسانی و مخابرات ازبکستان و سفیر مصر در ازبکستان در دیداری در شهر «تاشکند» همکاری در زمینه فناوری‌های اطلاع رسانی و مخابراتی را بررسی کردند.
ازبكستان،رساني،اطلاع،مصر،مخابرات،زمينه

وزیر توسعه فناوری های اطلاع رسانی و مخابرات ازبکستان و سفیر مصر در ازبکستان در دیداری در شهر «تاشکند» همکاری در زمینه فناوری‌های اطلاع رسانی و مخابراتی را بررسی کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «شیرزاد شیرمت اف» وزیر توسعه فناوری‌های اطلاع رسانی و مخابرات ازبکستان و «امیره فهمی» سفیر مصر در ازبکستان در دیداری در شهر «تاشکند» همکاری در زمینه فناوری‌های اطلاع رسانی و مخابرات را بررسی کردند.
در چارچوب این دیدار برقراری همکاری‌های متقابل بین دو کشور در زمینه فناوری‌‌های اطلاع رسانی و مخابرات از جمله دولت الکترونیک، اقتصاد دیجیتال، آموزش فناوری‌های اطلاع رسانی بررسی شد.
وزیر توسعه فناوری‌های اطلاع رسانی و مخابرات اظهار داشت همکاری بین ازبکستان و مصر خوش آتیه است.
سفیر مصر در ازبکستان نیز اصلاحات در دست انجام در ازبکستان در زمینه‌های دولت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی را مثبت ارزیابی و اعلام کرد که در آینده نزدیک به گسترش همکاری‌ها بین دو کشور در زمینه فن آوری‌های اطلاع رسانی توجه خاص خواهد شد.
طرفین در این دیدار بر ظرفیت‌های بزرگ بین ازبکستان و مصر در زمینه فناوری‌های اطلاع رسانی و همچنین ضرورت تلاش در این مسیر تاکید کردند.
روابط دیپلماتیک بین ازبکستان و مصر در تاریخ 23 ژانویه سال 1992 میلادی برقرار شده است.
انتهای پیام/ح